نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم A Quiet Place اعلام شد

شرکت پارامونت پیکچرز تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم A Quiet Place (یک مکان ساکت) را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بخش محصولات خانگی شرکت پارامونت پیکچرز تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم A Quiet Place را تایید و اعلام کرده است. نسخه دیجیتالی این فیلم ترسناک موفق و تحسین شده برای انتشار در تاریخ ۲۶ ژوئن امسال (۵ تیر) برنامه‌ریزی شده است و در ادامه نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری، 4K Ultra HD و DVD می‌شود، در تاریخ ۱۰ جولای امسال (۱۹ تیر) عرضه خانگی خواهد شد. همچنین نسخه خانگی فیلم A Quiet Place دارای محتویات اضافه‌ای از جمله پشت صحنه ساخت فیلم، جلوه‌های ویژه و تدوین صدای فیلم خواهد بود. شما در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد نسخه خانگی فیلم A Quiet Place را مشاهده کنید:

A Quiet Place

امیلی بلانت در نقش اولین ابوت، جان کرازینسکی در نقش لی ابوت، میلیسنت سیموندز در نقش ریگن ابوت و نوآ جوپ در نقش مارکوس ابوت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم A Quiet Place حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین کارگردانی این فیلم بر عهده جان کرازینسکی، بازیگر سریال Tom Clancy's Jack Ryan (تام کلنسی جک رایان)، سریال The Office (آفیس) و کارگردان، تهیه کننده و نویسنده فیلم The Hollars و همچنین فیلم Brief Interviews with Hideous Men، بوده است. برایان وودز، اسکات بک و جان کرازینسکی نیز کار نوشتن فیلمنامه فیلم یک مکان ساکت را بر عهده داشته‌اند.

فیلم A Quiet Place داستان اولین ابوت با بازی بلانت و لی ابوت با بازی کرازینسکی، به‌همراه دو فرزندشان را روایت می‌کند که برای بقا در دنیایی آخر الزمانی باید ساکت بمانند. در حال حاضر دنیا تحت سلطه هیولاهایی است که نابینا هستند و تنها از طریق صدا می‌توانند شما را شکار کنند. با این حال، جزئیات بیشتری از دنباله فیلم A Quiet Place در دسترس نیست و بازگشت کرازینسکی و نویسندگان فیلم در دنباله این فیلم تایید نشده است. فیلم A Quiet Place تاکنون بیش از ۳۱۵ میلیون دلار که شامل بیش از ۱۸۲ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۱۳۳ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، در سراسر جهان فروش کرده و ماه گذشته، پارامونت از برنامه خود برای ساخت دنباله این فیلم خبر داده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده