// پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۳

معرفی بازی موبایل Blade Reborn

بازی موبایل Blade Reborn اثری هک اند اسلش و نقش آفرینی است که شما را یاد آثاری نظیر God of War می‌اندازد.

در معرفی بازی موبایل امشب به سراغ اثری نقش آفرینی و هک اند اسلش خواهیم رفت که قطعا مخاطبان زیادی در میان مخاطبان پلتفرم موبایل دارد. بازی اندروید و آیفون Blade Reborn ساخته استودیو Snail Games است که روایت‌گر جنگ میان انسان‌ها و شیاطین است. در جریان داستان بازی، سال‌ها است که قلمرو انسان‌ها توسط شیاطین و نامیراها کنترل می‌شود و حال شما در نقش یک قهرمان پا به بازی خواهید گذاشت تا در جریان مراحل مختلف، یک بار دیگر صلح را به زمین برگردانید. بازی موبایل Blade Reborn جزو همان بازی‌هایی است که داستان نقش مهمی ندارد و سازنده روی گیم پلی و سایر موارد، تمرکز کرده است تا بتواند تجربه‌ای بی‌نقص را ارائه دهد.

معرفی بازی موبایل Blade Reborn

داستان در Blade Reborn آن چنان اهمیت خاصی ندارد و سازنده سعی کرده روی گیم پلی بازی تمرکز کند

با اجرای بازی Blade Reborn، بدون هیچ پیش درآمدی وارد دنیای بازی می‌شوید؛ جایی که می‌بایست از شخصیت‌های دنیای بازی ماموریت‌های متفاوتی را دریافت کنید که این ماموریت‌ها در قالب مراحل متعددی در نظر گرفته شده‌اند. بازی Blade Reborn دارای یک هاب کلی است که سایر بازیکنان دنیای بازی را نیز مشاهده می‌کنید و از طرفی می‌توانید با سایر شخصیت‌ها ارتباط برقرار کنید. نکته‌ی جالب بازی Blade Reborn این است که ماموریت‌های فرعی با شکل و شمایل متفاوتی در این بازی گنجانده شده‌اند. درواقع ماموریت‌های فرعی یک سری پاداش خاص هستند که با انجام‌شان آن‌ها را دریافت می‌کنید. حال سوال اینجا است که باید چه کارهایی انجام داد؟ به عنوان مثال از شما خواسته می‌شود که تمامی مراحل یکی از چپترهای بازی را سه ستاره کنید و با انجام این کار، یک حیوان دست‌آموز به شما پاداش داده می‌شود تا بتوانید با سرعت بیشتری در هاب بازی حرکت کنید و کارهای خود را انجام دهید. از نظر گیم پلی و سیستم مبارزات، بازی اندروید و آیفون Blade Reborn با اینکه درون‌مایه نقش آفرینی و بازی‌های MMO را دارد اما از نظر مبارزات یک بازی هک اند اسلش کامل است که نوع مبارزات یا بعضی از سلاح‌ها و کومبوهایی که می‌زنید، شما را یاد آثار مطرح این سبک نظیر God of War می‌اندازد.

ارتقای آیتم‌ها می‌تواند چندین پله از سختی یک مرحله بکاهد

حال با توجه به کلاس انتخابی‌تان و همچنین شکل و شمایل اسلحه‌ای که دارید، مهارت‌های متفاوتی در دسترس‌تان قرار داده می‌شود. به عبارتی Blade Reborn دارای سه کلاس Warrior ،Wizzard و Assassin است که هرکدام از این کلاس‌ها، دارای دو نوع اسلحه متفاوت هستند که در طول بازی می‌توانید بین آن‌ها سوییچ کنید. از این‌رو در طول بازی کردن می‌توانید با ترکیب دو نوع اسلحه‌تان و مهارت‌هایی که دارید، دریایی از خون به پا کنید و مراحل را یکی پس از دیگری بدون هیچ مشکل خاصی پشت سر بگذارید. یکی از مواردی که باید به آن اهمیت بدهید، سیستم ارتقای آیتم‌های‌تان است. سیستم بازی و مکانیزم‌هایش طوری طراحی شده‌اند که این کار را به صورت خودکار و در کسری از ثانیه انجام خواهید داد ولی این را در ذهن بسپارید که پوینت‌های مربوط به تلنت‌های مهارت‌های‌تان، به مهارت پرکاربرد شما اهدا شود. درکنار بخش داستانی، بازی دارای یک سری سیاه‌چال‌های متفاوت است که با انجام آن‌ها، پاداش‌های ارزنده‌ای دریافت می‌کنید و می‌توانید بیش از پیش شخصیت خود را قوی‌تر کنید.

معرفی بازی موبایل Blade Reborn

بخش چندنفره Blade Reborn اهمیت بالایی دارد. در اینجا شما در یک حالت Arena، می‌بایست سایر بازیکنان Blade Reborn را به چالش بکشید. در حالت PvP بازی نکته‌ای که وجود دارد این است که از همان ابتدا به سراغ این بخش نروید و پس از تمام کردن مراحل داستانی، وارد حالت Arena شوید؛ زیرا حریف‌های شما قطعا آیتم‌ها و قدرت بیشتری دارند و به هیچ وجه نمی‌توانید پیروز میدان باشید. در آخر اگر به دنبال یک بازی نقش آفرینی و هک اند اسلش هستید، بازی اندروید و آیفون Blade Reborn می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Blade Reborn


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده