// یکشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۱

تصاویر جدید بازی Anthem منتشر شد [E3 2018]

کمپانی الکترونیک آرتز تصاویر تازه‌‌ای از یکی از مورد‌انتظار‌ترین محصولات خود یعنی بازی Anthem منتشر کرده است.

شب گذشته کنفرانس مطبوعات کمپانی Electronic Arts (الکترونیک آرتز) در رویداد EA Play 2018 برگزار شد و در جریان آن ضمن معرفی بازی‌های Command & Conquer: Rivals ،NBA Live 19 و Unravel Two، با انتشار دو تریلر تاریخ عرضه بازی Anthem اعلام شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو BioWare (بایوور) و کمپانی الکترونیک آرتز تصاویر تازه‌ای از این بازی مورد‌انتظار منتشر کرده‌اند.

بخش اعظم تصاویر جدید بازی Anthem به نمایش چهار نوع زره Javelin که بازیکنان در قالب فری‌لنسر قادر به استفاده از آن‌ها هستند، اختصاص دارد. این چهار زره که با نام‌های Ranger ،Storm ،Interceptor و Colossus شناخته می‌شوند، دارای ویژگی‌ها و سلاح‌های منحصر‌به‌فرد و خاص هستند که در صورت تمایل می‌توانید آن‌ها را شخصی‌سازی کنید. در کنار Javelin‌ها، در تصاویر جدید بازی Anthem برخی از دشمنان و کانسپت آرت‌های بازی قابل مشاهده است. همچنین به‌واسطه تصاویر مذکور می‌توانید شخصیت‌هایی را که احتمالا در جریان بازی با آن‌ها بر‌خورد خواهید کرد و مکان‌های مختلف بازی را تماشا کنید. جدید‌ترین تصاویر بازی Anthem را در زیر مشاهده می‌کنید:

بازی Anthem، محصول مشترک استودیو بایوور و کمپانی الکترونیک آرتز که با استفاده از موتور Frostbite 3 و در سبک تیراندازی سوم شخص به همراه المان‌های اکشن نقش ‌آفرینی ساخته شده است، در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند ۱۳۹۷) روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه می‌شود. هم‌اکنون نسخه‌های عادی و ویژه این بازی که با نام Legion of Dawn شناخته می‌شود و دارای ویژگی‌هایی همچون زره‌های ویژه و آلبوم موسیقی‌ است، به ترتیب با قیمت ۶۰ و ۸۰ دلار قابل پیش خرید هستند. همچنین بازی Anthem جزئی از سرویس Origin Access Premier که شب گذشته از آن رونمایی شد، است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده