نویسنده: علی ولی خانی
// یکشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۳

بازی Kill La Kill: The Game معرفی شد

Arc System Works، استودیو و ناشر ژاپنی، ساخت بازی جدیدی بر اساس انیمه محبوب Kill La Kill را با همکاری استودیو Trigger تائید کرد. بازی در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد.

استودیو آرک سیستم ورکس رسما اعلام کرد که با همکاری استودیو Trigger در حال تولید بازی Kill La Kill: The Game است که قرار است با اقتباس از انیمه‌ای با همین نام ساخته شود.

این بازی که توسط استودیو APlus در دست ساخت است، قرار است در سال ۲۰۱۹ منتشر شود. سبک بازی «مبارزات اکشن مخصوص Kill La Kill» معرفی شده اما هنوز اطلاعات خاصی درمورد پلتفرم‌های این بازی در دسترس نیست. به احتمال قوی این بازی در کنار بخش تک نفره، از قابلیت بازی دو نفره نیز پشتیبانی خواهد کرد.

اگر مشتاق کسب اطلاعات بیشتری درمورد این بازی هستید، نیاز نیست زمانی طولانی منتظر باشید، چون در مراسم Anime Expo 2018 که در تاریخ پنجم تا هشتم جولای (چهاردهم تا هفدهم تیرماه) در لس آنجلس برگزار خواهد شد، قرار است اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر شود. سوشیو، طراح شخصیت Kill La Kill، و هیرومی واکابایاشی، از اعضای تیم کارگردانی این بازی، در این مراسم حضور خواهند داشت.

اگر با انیمه Kill La Kill آشنایی ندارید، این انیمه‌ی محبوب ساخته‌ی استودیو Trigger در بین سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ به روی آنتن رفت. این انیمه به خاطر مبارزات پرتنش و خشونت بالای خودش شهرت دارد. بازی Kill La Kill: The Game پس از Little Witch Academia: Chamber of Time، دومین بازی اقتباسی ساخته شده بر اساس انیمه‌های استودیو Trigger است.

از آنجایی که وب‌سایتی انگلیسی برای این بازی ساخته شده، می‌توانیم انتظار انتشار نسخه‌ی غربی Kill La Kill: The Game را داشته باشیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده