نویسنده: محمد حیدری
// دوشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱

اطلاعات و تصاویر جدیدی از بازی ترسناک Twin Soul منتشر شد

به‌تازگی استودیوی مستقل White Noise Team اطلاعات و تصاویر تازه‌ای از جدید‌ترین بازی ترسناک خود تحت عنوان Twin Soul منتشر کرده است.

استودیوی مستقل White Noise Team به تازگی با انتشار مقاله‌ای از جزئیات برنامه‌های این کمپانی برای بازی Twin Soul رونمایی کرده است. طبق اعلام سازندگان، این بازی برای لینوکس، ویندوز، مک و همچنین برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

توضیحات White Noise Team در مورد این بازی بدین شرح هستند:

Twin Soul یک بازی ترسناک-معمایی و همکاری-محور است که در شهری دورافتاده و متروک واقع در محلی نامعلوم از اروپای شرقی اتفاق می‌افتد؛ شهری که دو بازیکن باید با همکاری یک‌دیگر برای زنده ماندن در آن تلاش کنند و به مبارزه با موجودات ترسناک ساکن و حل معماهای پیچیده بپردازند. علاوه بر این، این بازی بسیاری از معضلات اجتماعی را در قالب خصوصیات ظاهری هیولاها، محیط و حتی خود شخصیت‌ها به تصویر کشیده است.

پیش از این، نسخه‌ی آزمایشی این بازی طی یک کنفرانس به نمایش درآمده بود و بر اساس بازخورد‌های منتشر‌شده از همین همایش، به‌نظر می‌رسد Twin Soul به‌خوبی توانسته است که در فضایی بسیار متشنج، تصویری آشنا از معضلات زندگی معمول انسان‌ها و مشکلات آن را به مخاطبان ارائه دهد:

در نمونه‌ی اولیه بازی بسیاری از تماشاگران به فضاهای داخلی، صداهایی که از خیابان به گوش می‌رسید، همسایه‌ها، صدای بلند تلویزیون و تمام مواردی که از کودکی به خوبی با آنها آشنایی داشتند‌ اشاره کردند و حتی برخی از آن‌ها اعتراف کرده‌اند که این بازی به آن‌ها حسی همچون فضای آشنای خانه را منتقل کرده است. حتی در نسخه‌ی آزمایشی که هم‌اکنون در حال ساخت آن هستیم هم تلاش کرده‌ایم که این حس را به بهترین شکل ممکن تقویت کنیم: «ساندویچ درست کن»، «برو و آشغال را بیرون بگذار»؛ تمامی این کار‌ها جزو اعمالی دسته‌بندی می‌شوند که تک تک ما انسان‌ها به خوبی با آن‌ها آشنایی داریم.

اما نگران نباشید؛ White Noise Team قول داده است که تمامی المان‌های روزمره‌ و ساده‌ی ذکر شده در محیط بازی، قرار است نقش عنصری متضاد و پررنگ‌کننده را در برابر اتفاقات عجیب و هولناکی که سازندگان برایمان تدارک دیده‌اند ایفا کنند. جدای از این، تیم سازنده قول این را که در این بازی شاهد حال و هوای Co-Op پررنگ‌تری نسبت به دیگر بازی‌های این سبک باشیم هم داده است. بازیکن‌ها تمام مدت و به شکل صد‌ درصد برای بقا، حل معماها و پیشروی در بازی به یکدیگر وابسته هستند؛ به این معنی‌ که بقای شما شدیدا به همکاری میان شما و همراهتان در بازی بستگی دارد. کشتن اکثریت دشمنان بازی نیز نیاز به همکاری هر دو نفر دارد و این موضوع همچون اهرمی برای بیشتر کردن انگیزه‌ی بازیکنان نسبت به عنصر همکاری عمل می‌کند.

هنوز اطلاعات دقیقی از تاریخ عرضه‌ی بازی Twin Soul منتشر نشده است، اما برای درک بهتر حال و هوای این بازی شما را به تماشای تصاویر زیر و همچنین بازدید از صفحه‌ی IndieDB این بازی دعوت می‌کنیم:


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده