// جمعه, ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲

فروش دیجیتالی بازی God of War به ۲.۱ میلیون نسخه رسید

با توجه به آمار منتشر شده از سوی گروه سوپردیتا، فروش دیجیتالی بازی God of War، حدود ۲.۱ میلیون نسخه بوده است.

باتوجه به جدیدترین اخبار بازی، گروه تحلیلی سوپردیتا، آخرین آمار مربوط به عملکرد بازی‌های ویدیویی (تا پایان ماه آوریل) را منتشر کرده است و باتوجه به آمار، شاهد عملکرد عالی بازی God of War و بازی Fortnite هستیم. در ابتدا به‌سراغ بازی Fortnite برویم که مشخص شد Fortnite، به بزرگ‌ترین بازی رایگان روی کنسول‌های بازی تبدیل شده است و باتوجه به گزارش مالی گذشته، بازی Fortnite توانسته بود ۲۳۳ میلیون دلار درآمد داشته باشد و حال، تا پایان ماه آوریل این رقم به ۲۹۶ میلیون دلار رسیده است. البته در این میان این نکته را ذکر کنم که ارقام ذکر شده، با در نظر گرفتن تمامی پلتفرم‌های بازی است.

از طرف دیگر بازی God of War را داریم که توانسته است رکورد جدیدی را از آن خود کند. طبق آمار منتشر شده، God of War توانسته است لقب پرفروش‌ترین بازی انحصاری کنسولی در زمینه فروش دیجیتال زمان عرضه را از آن خود کند و تا پایان ماه آوریل، ۲.۱ میلیون نسخه فروش داشته است. به‌عبارتی در زمان عرضه‌اش توانسته است ۲.۱ میلیون نسخه فروش داشته باشد. این خبر درحالی است که کمپانی سونی قبلا اعلام کرده بود که فروش کلی بازی God of War، به ۳.۱ میلیون نسخه رسیده است.

در میان بازی‌ها و آمار سوپردیتا، مورد جالبی به‌چشم می‌خورد که مربوط به بازی Grand Theft Auto Online است. از زمان در دسترس قرار گرفتن بازی GTA Online تا به‌امروز شاهد افت درآمد این بازی در یک سال هستیم. به‌عبارتی بازی GTA Online در جریان ۱۲ ماه یک افت درآمد ۹ درصدی داشته است. حال به‌سراغ بازی موبایل و آمار جالب بازی‌های این بخش برویم. بازی موبایل Honor of Kings که در غرب آن را به اسم Arena of Valor می‌شناسند، توانسته است عملکرد بسیار خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد. کاربران در ماه آوریل ۱۸۵ میلیون دلار خرج بازی اندروید و آیفون Honor Kings کرده‌اند که در ماه آوریل سال ۲۰۱۷، این رقم ۱۷۱ میلیون دلار بوده است.

درانتها مشخص شده است که فروش دیجیتالی بازی‌های ویدیویی در ماه آوریل رشد ۲۳ درصدی داشته است و کاربران ۹ میلیارد دلار خرج خرید بازی‌های دیجیتالی روی کنسول، کامپیوتر و موبایل کرده‌اند. این خبر درحالی است که در آوریل ۲۰۱۷، این رقم ۷.۲ میلیارد دلار بوده است. در ادامه می‌توانید لیست ۱۰ بازی برتر PC و کنسول را در زومجی مشاهده کنید.

کامپیوتر

رتبهنام بازی
۱League of Legends
۲Dungeon Fighter Online
۳Crossfire
۴Fantasy Westward Journey Online II
۵Fortnite: Battle Royale
۶World of Warcraft
۷Hearthstone: Heroes of Warcraft
۸World of Tanks
۹PlayerUnknown’s Battlegrounds
۱۰Counter-Strike: Global Offensive

کنسول

رتبهنام بازی
۱Fortnite: Battle Royale
۲God of War
۳FIFA 18
۴Call of Duty: WWII
۵Far Cry 5
۶Grand Theft Auto V
۷Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege
۸Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands
۹NBA 2K18
۱۰Battlefield 1


منبع Venturbeat VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده