نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

بسته They Shall Not Pass بازی Battlefield 1 رایگان شد

کاربران کامپیوتر و ایکس‌باکس وان می‌توانند بسته They Shall Not Pass بازی Battlefield 1 را به صورت رایگان دریافت کنند. 

They Shall Not Pass اولین بسته الحاقی بازی Battlefield 1 بود که چند نقشه و یک سری محتوای دیگر را به بازی اضافه می‌کرد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، الکترونیک آرتز امکانی برای کاربران کامپیوتر و ایکس‌باکس وان فراهم کرده است که بتوانند این بسته را به صورت رایگان دریافت کنند. این پیشنهاد، به مدت دو هفته در جریان خواهد بود و در این مدت اگر بسته را به حساب‌تان اضافه کنید، قادر خواهید بود برای همیشه آن را داشته باشید. 

برای دریافت بسته They Shall Not Pass روی پی‌سی، کافی است وارد حساب Origins خودتان شوید و پس از جستجوی نام این DLC، آن را به جمع بازی‌هایتان اضافه کنید. روی ایکس‌باکس وان هم شرایط به همین شکل است و کافی است وارد حساب کاربری خودتان شوید و بسته را به صورت رایگان از فروشگاه دریافت کنید. در زمان نوشتن این خبر، هنوز بسته They Shall Not Pass به صورت رایگان روی پلی استیشن 4 در دسترس قرار نگرفته است اما احتمال دارد که به‌زودی شاهد فراهم شدن امکان دریافت رایگان این بسته روی کنسول سونی هم باشیم. 

استودیو دایس، سازنده بازی بتلفیلد 1 چندی پیش اعلام کرد که از ماه میلادی آینده انتشار آپدیت‌های ماهیانه را برای این بازی متوقف خواهد کرد. با این حال این استودیو هنوز هم محتویات جدیدی را برای این بازی شوتر اول شخص تدارک دیده است که از جمله آن‌ها، می‌توان به حالت Shock Operations اشاره کرد که ماه آینده به بازی اضافه خواهد شد و در آن، ۴۰ بازیکن در قالب دو تیم وارد یک نبرد می‌شوند. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده