نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

اولین تریلر گیم پلی بازی بتل رویال Crazy Justice در نینتندو سوییچ منتشر شد

استودیو Black Riddles تریلر جدیدی از بازی Crazy Justice منتشر کرد که گیم پلی این بازی بتل رویال را در نینتندو سوییچ نشان می‌دهد.

استودیو Black Riddles (بلک ریدلز) سال گذشته بودجه مورد نیاز برای ساخت بازی بتل رویال Crazy Justice را در وب‌سایت فیگ به دست آورد. زمانی که این بازی در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۸ منتشر شود، اولین بازی در سبک بتل رویال است که برای کنسول موفق نینتندو سوییچ در دسترس خواهد بود. حال و در جدیدترین اخبار بازی، توسعه‌دهندگان تریلر جدیدی از بازی Crazy Justice منتشر کردند که گیم‌پلی نسخه Nintendo Switch بازی را به نمایش درمی‌آورد.

این تریلر دو دقیقه از بازی Crazy Justice را در حالت دستی کنسول نینتندو سوییچ به تصویر می‌کشد. یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌ها درباره پورت نینتندو سوییچ به عملکرد بازی در این کنسول مربوط می‌شد که ظاهرا نسخه نینتندو سوییچ با دیگر نسخه‌ها تفاوتی نخواهد داشت. با اینکه ویژگی‌های نسخه نینتندو سوییچ در این ویدیو نشان داده نمی‌شود، اما بازی Crazy Justice دارای قابلیت لرزشی یا HD Rumble و کنترلرهای حرکتی برای تیراندازی در نینتندو سوییچ است.

نسخه‌های ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی بازی Crazy Justice از قابلیت کراس پلی پشتیبانی می‌کند. این بازی تلاش می‌کند که گیم‌پلی متفاوتی نسبت به بازی‌های بتل رویال رایج ارائه کند و برای این کار ۲۰ نوع قهرمان مختلف را در اختیار می‌گذارد که دارای مهارت‌های قابل شخصی‌سازی متفاوتی هستند.

بازی Crazy Justice در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، Xbox One، نینتندو سوییچ، مک و PC منتشر خواهد شد. شما می‌توانید ویدیوی گیم‌پلی بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده