نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۶

باندای نامکو بازی داستان محور Eleven-Eleven: Memories Retold را معرفی کرد

کمپانی باندای نامکو با همکاری دو استودیو دیگر در حال ساخت بازی داستان محور ماجراجویی جدیدی پیرامون جنگ جهانی اول با نام Eleven-Eleven: Memories Retold است.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی Bandai Namco همکاری تازه‌ای با استودیو انیمیشن‌سازی Aardman و استودیو DigixArt برای ساخت یک بازی داستان محور ماجراجویی جدید پیرامون جنگ جهانی اول آغاز کرده است که به نظر می‌رسد تفاوت‌های بسیاری با مجموعه انیمیشن‌های خمیری کمدی دارد.

این بازی که با نام Eleven-Eleven: Memories Retold شناخته می‌شود، به جای مبارزات روی داستان‌سرایی و نواخت تمرکز دارد. کمپانی باندای نامکو تا به حال جزئیات زیادی از این بازی را به اشتراک نگذاشته است؛ هرچند که می‌گوید این امر کاملا غیرمتعارف خواهد بود. همچنین با توجه به اطلاعیه مطبوعاتی به نظر می‌رسد که این بازی تا حدودی شبیه به بازی Valiant Hearts کمپانی یوبیسافت باشد. کمپانی باندای نامکو درباره این بازی در توییتر نوشت:

سفر به گذشته و جنگ جهانی اول؛ جنگی برای پایان‌دادن به تمام جنگ‌ها و دنبال‌کردن داستان دو سرباز که در غیرممکن‌ترین شرایط به یکدیگر ملحق می‌شوند. منتظر اطلاعات بیشتری از بازی Eleven-Eleven: Memories Retold در آینده نزدیک باشید.

استودیو DigixArt نیز در بیانیه مطبوعاتی درباره بازی اظهار داشت:

از سبک نقاشی‌شده تا یک ماجراجویی عاطفی، ما اثری را برای بازیکنان خلق می‌کنیم تا میراثشان را زنده کنند. ما مرزهای ماهیت بازی‌ها را جابه‌جا می‌کنیم و امیدواریم که تجربه خاطره‌انگیزی برای بازیکنان باشد و در ذهن آنها باقی بماند.

شما می‌توانید اولین تریلر بازی Eleven-Eleven: Memories Retold را در ادامه مشاهده کنید. با اینکه این تریلر جزئیات زیادی از بازی را در اختیار نمی‌گذارد، اما نگاهی اجمالی به آنچه بازیکنان می‌توانند از سبک هنری بازی انتظار داشته باشند، دارد. طبق اعلام باندای نامکو این بازی سبک شبیه به نقاشی دارد و جالب خواهد بود که ببینیم انیمیشن شخصیت‌ها چگونه است.

دانلود از وب‌سایت آپارات

بازی Eleven-Eleven: Memories Retold برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد، اما تا به حال تاریخ انتشار بازی مشخص نشده است. اگر بخواهیم راجع به تاریخ انتشار بازی گمانه‌زنی کنیم، می‌توانیم حدس بزنیم که یازدهم نوامبر (۲۰ آبان‌ماه) روز خوبی برای عرضه بازی است؛ چرا که در نام بازی این تاریخ به چشم می‌خورد. البته نام بازی به طور قطع به تاریخ ۱۹۱۸/۱۱/۱۱ اشاره می‌کند که روز آتش‌بس و پایان جنگ جهانی اول به شمار می‌آید و اگر بازی Eleven-Eleven: Memories Retold امسال در تاریخ یادشده منتشر شود، عرضه آن با صدمین سالگرد پایان جنگ جهانی اول مصادف خواهد شد.

شما می‌توانید به محض انتشار خبرهای بیشتر از این بازی داستان محور و ماجراجویی آن را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با ما در میان بگذارید. 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده