// دوشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۲

پلاتینیوم گیمز از علاقه خود به عرضه بازی The Wonderful 101 روی نینتندو سوییچ می‌گوید

مسئولین استودیو پلاتینیوم گیمز در جدیدترین گفت‌وگوی خود در مورد علاقه‌شان به عرضه بازی The Wonderful 101 روی نینتندو سوییچ سخن گفته‌اند.

اگر از علاقه‌مندان بازی The Wonderful 101 کنسول نینتندو Wii U بوده‌اید، خوشحال باشید؛ زیرا مسئولین استودیو پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames)، سازنده بازی The Wonderful 101، در جریان رویداد Reboot Develop 2018 که در کرواسی برگزار شد، در مورد خواسته‌شان از عرضه این بازی روی نینتندو سوییچ سخن گفته‌اند. قطعا عرضه این بازی روی کنسول هیبریدی نینتندو می‌تواند جذاب و سرگرم‌کننده‌تر از قبل باشد.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، هیدکی کامیا و آتسوشی اینابا، سازنده‌های بازی، در جریان گفت‌وگوی خود اعلام کرده‌اند که قصد دارند ابتدا نظر مخاطبان و مشتاق بودن یا نبودن آن‌ها را در این مورد بشنوند. از این‌رو کامیا برای اینکه مشتاق بودن حاضرین در این رویداد را متوجه شود، اعلام کرد که هر شخصی که برای عرضه این بازی مشتاق است، دست بزند که با حمایت زیادی از سوی مخاطبان مواجه شد.

با این حال صحبت‌های کامیا و اینابا دلیل قطعی برای عرضه ریمستر این بازی برای نینتندو سوییچ نیست، ولی می‌توان امید داشت که یکی از بازی‌های خوب و پرطرفدار نینتندو Wii U پا به Nintendo Switch خواهد گذاشت.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده