نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

جزئیات آپدیت جدید بازی Street Fighter V: Arcade Edition اعلام شد

آپدیت جدید بازی Street Fighter V: Arcade Edition، گیم پلی بازی را متعادل‌تر و تکنیکی‌تر خواهد کرد. با زومجی همراه باشید.

شرکت کپکام با انتشار بازی Street Fighter V: Arcade Edition در ماه ژانویه (دی ۹۶)، فصل سوم سری بازی‌های رقابتی Street Fighter V را آغاز کرد. نسخه Arcade Edition بازی Street Fighter V علاوه بر حفظ کردن تعادل و پیچیدگی‌های گیم‌پلی بازی Street Fighter V، حالت‌های جدیدی به آن اضافه کرده است. حالا بعد از گذشت تقریبا دو ماه از انتشار بازی، شرکت Capcom جزئیات آپدیت جدید آن را، که به گفته خودش در بازی تغییرات گسترده‌ای در راستای متعادل‌سازی ایجاد خواهد کرد، منتشر کرده است.

با اعمال این بروزرسانی، تقریبا تمامی شخصیت‌ها تغییر خواهند کرد و یک سری پیچیدگی جدید به آن‌ها اضافه خواهد شد که ممکن است کمی روند بازی را تغییر دهد؛ به عنوان مثال در بحث گیم‌پلی، حرکات Crush Counters ،Throw Escapes و میزان آسیبی که حرکات V-Reversal و Normal Throw به حریفان وارد می‌کنند، تغییر خواهند یافت و تکنیکی‌تر خواهند شد. این بروزرسانی امروز، ۳ آوریل (۱۴ فروردین)، بعد از یک سری تعمیرات در سرورهای بازی، در دسترس خواهد بود. شما می‌توانید جزئیات این آپدیت را در سایت منبع مطالعه کنید.

شما می‌توانید Street Fighter V: Arcade Edition را هم‌اکنون روی پلی استیشن 4 و پی سی تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده