نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۵

بازی Captain Toad: Treasure Tracker برای سوییچ و 3DS تایید شد

در جریان رویداد نینتندو دایرکت، بازی Captain Toad: Treasure Tracker که پیش‌تر برای Wii U منتشر شده بود، برای سوییچ و 3DS هم تایید شد. 

سال گذشته هم شاهد انتشار برخی بازی‌های موفق Wii U برای کنسول نینتندو سوییچ بودیم که از مشهور‌ترین آن‌ها، می‌توان به Mario Kart 8 Deluxe اشاره کرد. حال در جریان رویداد نینتندو دایرکت، یک بازی دیگر Wii U برای سوییچ و البته 3DS تایید شده است؛ این بازی Captain Toad: Treasure Tracker است که جزو بازی‌های موفق کنسول قبلی نینتندو بود و همراه با یک سری محتویات جدید برای این دو کنسول منتشر می‌شود. 

این نسخه از Captain Toad: Treasure Tracker یک سری مراحل جدید خواهد داشت که اکثرا با محوریت بازی Super Mario Odyssey طراحی شده‌اند. با این حال هنوز دقیقا مشخص نشده که چند مرحله جدید را در این بازی شاهد خواهیم بود. کاربران سوییچ قادر خواهند بود بازی را با استفاده از دو کنترلر جوی‌کان به صورت دونفره روی یک کنسول تجربه کنند. در این حالت یکی از بازیکنان Toad را کنترل می‌کند و بازیکن دیگر هم از او حمایت خواهد کرد و مثلا با شلیک به سمت دشمنان، آن‌ها را پاک‌سازی می‌کند. 

نسخه 3DS بازی هم قرار است از ویژگی‌های مخصوص این کنسول مثل صفحه نمایش سه‌بعدی بهره ببرد. در کل، Captain Toad: Treasure Tracker همان بازی‌ای است که روی Wii U هم شاهد بودیم؛ یک اثر پلتفرمر که در آن، خبری از پرش نیست و به همین دلیل باید با چرخاندن جهان در بازی پیش‌روی کنید. 

بازی Captain Toad: Treasure Tracker در تاریخ ۱۹ تیر برای دو کنسول مذکور منتشر می‌شود. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده