// چهار شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

Black Ops 4 نسخه بعدی Call of Duty خواهد بود

جیمز هاردن، بازیکن بسکتبال NBA، در ظاهر لباس خود نشانه‌هایی از بازی Call of Duty: Black Ops 4 را به نمایش گذاشت.

تا به حال اخبار مختلفی حول نسخه بعدی Call of Duty به‌گوش رسیده اما اکتیویژن هنوز این نسخه جدید را معرفی نکرده است. تنها موردی که می‌دانیم، این است که نسخه ۲۰۱۸ بازی Call of Duty، توسط استودیو تری‌آرک (Treyarch) ساخته می‌شود.

James Harden

حال با توجه به اخبار بازی، جیمز هاردن، بازیکن سرشناس بسکتبال NBA، در جدیدترین مسابقه خود و پیش از آغاز مسابقه، با ظاهر جالبی مشاهده شده است. هاردن یک کلاه به‌سر داشت که روی آن لوگوی بازی Call of Duty: Black Ops 4 قرار داشت و پیراهنش، همانند Camoهای بازی کالاف دیوتی بود. همچنین دو منبع مختلف به سایت کوتاکو اعلام کرده‌اند که Black Ops 4، سال جاری عرضه می‌شود و داستان آن نزدیک به آینده روایت خواهد شد. همچنین این منبع به کوتاکو اعلام کرده که لوگوی مشاهده شده روی کلاه هاردن قطعا برای بلک اوپس 4 است و همانند نسخه‌های پیشین، شاهد عدد IV در نام‌گذاری نخواهیم بود.

با تمام این تفاسیر باید منتظر اخبار بیشتر حول این بازی و معرفی نسخه جدید کالاف دیوتی بمانیم. همچنین دیروز بود که خبری مبنی بر عرضه نقشه و حالت جدیدی برای بازی Call of Duty: Black Ops III منتشر شد تا کاربران بتوانند محتوای جدیدی را تجربه کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده