// شنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

نقشه‌ جدیدی با نام Savage به بازی PUBG اضافه می‌شود

اطلاعاتی از نقشه‌ی در حال توسعه‌ی بازی PUBG با نام Savage منتشر شده که نشان دهنده‌ کوچک بودن این نقشه نسبت به نقشه‌های فعلی این بازی است.

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds به‌زودی یک نقشه‌ی جدید دریافت خواهد کرد و می‌توان گفت که این نقشه‌ی جدید به زودی جهت تست و به صورت آزمایشی برای نسخه‌ی پی‌سی این بازی در دسترس قرار خواهد گرفت. این نقشه‌ی جدید که در حال حاضر با نام Savage خوانده می‌شود، قرار است که مساحتی  ۴ کیلومتر در ۴ کیلومتری داشته باشد؛ این به این معنی است که نقشه‌ی جدید از دو نقشه‌ی قبلی موجود در بازی کوچکتر خواهد بود. جزئیات اولیه در مورد Savage به تازگی منتشر شده و این نقشه هفته‌ی آینده وارد مرحله‌ي بررسی و آزمایش کامل‌تر خود می‌شود، همچنین بازیکنان فرصت محدودی برای دسترسی به آن خواهند داشت.

مراحل اولیه‌ی آزمایش نقشه‌ی Savage از روز دوشنبه ۲ آپریل (۱۳ فروردین) شروع می‌شود و تا پایان روز پنج‌شنبه ۵ آپریل (۱۶ فروردین) ادامه خواهد داشت. این فاز از آزمایش نقشه‌ی جدید به صورت محدود و خصوصی انجام خواهد شد، اما بازیکنان قادر خواهند بود از طریق پلتفرم استیم برای شرکت در آن ثبت‌ نام به عمل بیاورند. توسعه‌ دهندگان بازی PUBG اعلام کرده‌اند که جزئیات بیشتر در مورد نحوه‌ی ثبت نام از طریق استیم را در روز دوشنبه منتشر خواهند کرد و به بازیکنان توصیه کردند در صورتی که می‌خواهند شانس خود را برای دسترسی به یک کلید ورود زود هنگام به نقشه‌ی جدید افزایش دهند، باید در این مدت توجه ویژه‌ای به شبکه‌های اجتماعی رسمی مربوط به بازی PUBG داشته باشند.

سازنده‌ی بازی PUBG برندن گرین (Brendan Greene) در کنفرانس Game Developers در جریان یک مصاحبه برخی از جزئیات نقشه‌ی جدید را فاش کرد. او گفت این نقشه‌ی کوچک که یک جزیره است و امسال عرضه خواهد شد، به بازیکنان یک تجربه‌ی بتل‌رویال بسیار سخت‌تر و سریع‌تر را ارائه خواهد کرد. وی همچنین یک نما از این نقشه‌ی جدید را در توییتر خود منتشر کرد که در ادامه‌ی مطلب مشاهده می‌کنید.

PUBG

توسعه دهندگان این بازی یعنی PUBG Corp تاکید کردند که این نقشه‌ی جدید هم اکنون در مراحل اولیه‌ی توسعه‌ی خود قرار دارد و قرار است که به صورت زودهنگام در دسترس کاربران قرار بگیرد تا سازندگان بتوانند بازخورد‌های بازیکنان را تا حد ممکن مورد بررسی قرار دهند.

توسعه دهندگان این بازی در Steam اینگونه توضیح دادند:

ما از همان مراحل اولیه تست آلفا محتوای تحت توسعه‌ی خود را منتشر خواهیم کرد. ما این عمل را انجام داده‌ایم زیرا می‌خواهیم در اسرع وقت به بررسی بازخورد‌های شما کاربران بپردازیم و مراحل توسعه را در مسیر درست و مطابق با سلیقه‌ی مصرف کننده پیش ببریم.

در انتها باید گفت که بازی PUBG به تازگی یک بروزرسانی برای نسخه‌ کامپیوتر دریافت کرده است که باعث افزوده شدن یک سیستم تغییر پوسته‌ی (Skin) سلاح‌ها و چند ویژگی جدید به بازی بوده است. 


منبع gamespot.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده