// سه شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۳

آپدیت جدید بازی PUBG با سیستم تازه پوسته سلاح‌ها منتشر شد

جدیدترین آپدیت بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds با سیستم جدید پوسته‌ سلاح‌ها برای نسخه پی سی منتشر شد.

آپدیت جدیدی  برای نسخه پی سی بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds منتشر شد. سازندگان در کمپانی PUBG Corp. پس از انتشار آپدیت، سیستم جدیدی را که مربوط به پوسته سلاح‌ها می‌شود، در سررور‌های آزمایشی در دسترس کاربران قرار دادند و پس از اضافه شدن آن به بازی کاربران توانستند آن را مورد آزمایش قرار دهند.

سیستم جدید پوسته سلاح، همانطور که از نام آن پیداست به کاربران اجازه می‌دهد که ظاهر سلاح خود را شخصی‌سازی کنند. با وجود لوت‌ باکس‌های جدید بازیکنان می‌توانند به پوسته‌های جدید دست پیدا کنند و از طریق صفحه Customization آنها را روی سلاح‌های خود پیاده‌سازی کنند.

پوسته‌ها از طریق دو نوع لوت باکس جدید با نام‌های Truimph و Raider در دسترس هستند. اولین بسته به طور هفتگی و انتخابی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و تنها با پول واقعی قابل خرید است. در آن سو دومین جعبه انتخابی نخواهد بود و بدون پرداخت پول واقعی قابل بازگشایی است. باز با این حال دریافت اسکین‌های تکراری، حتی از لوت باکس‌های پولی، امکان پذیر است. در ادامه می‌توانید برخی از پوسته‌های به دست آمده را مشاهده کنید.

PUBG

کمپانی PUBG Corp. همچنین اعلام کرد که سیستمی در بازی تعبیه کرده‌اند که سیستم حریف‌یابی بازی را به منطقه دلخواه کاربران تنظیم می‌کند. در این باره سازندگان با انتشار پستی در فروم‌ استیم گفتند:

یکی از راه‌ حل‌هایی که در مورد مشکلات اخیر پیدا کرده‌ایم، با سیستم قفل کردن منطقه سیستم حریف‌یابی رفع می‌شود. در این راستا سرور‌هایی را به این موضوع اختصاص داده‌ایم که می‌تواند با توجه به منطقه مشخص شده حریف‌یابی کند. بنابرین این موضوع تجربه بهتری را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد و بازیکنان با مشکلاتی همچون لگ و حتی زبان گفتاری نیز مواجه نمی‌شوند.

علاوه بر موارد یاد شده، آپدیت جدید برخی از ایرادات این بازی را نیز برطرف کرده است. صبح امروز، جدیدترین آپدیت بازی PUBG پس از غیر فعال شدن سرور‌ها به مدت ۴ ساعت در دسترس کاربران قرار گرفت. برای اطلاع از جزئیات این آپدیت می‌توانید به پست منتشر شده در صفحه استیم آن مراجعه کنید.

بازی PUBG در زومجی نمره ۸ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

بازی PUBG چهره جدیدی در صنعت بازی‌های ویدیویی به خصوص در سبک شوتر است که با محتویات جذاب و اعتیاد آور، یکصد بازیکن را به منطقه‌ای دورافتاده رها می‌کند تا برای پیروزی با یکدیگر رقابت کنند. شاید ایرادات فنی زیادی در این بازی دیده می‌شود اما در آن سو المان‌های جدید آن در میان بازی‌های ویویدیی شاید تا سال‌ها از ذهن بازیکنان پاک نشود.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده