// چهار شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۹

ریمستر بازی Mark Of The Ninja در انحصار نینتندو سوییچ نیست

Klei Entertainment در رویداد اخیر مرتبط با نینتندو سوییچ اعلام کرد که نسخه‌ی ریمستر و بازسازی شده‌ی بازی Mark Of The Ninja انحصاری کنسول نینتندو سوییچ نخواهد بود.

اخیرا در رویداد Nindies Showcase (ویژه بازی‌های مستقل نینتندو)، نسخه‌ی ریمستر بازی Mark Of The Ninja معرفی شد. در این میان، بسیاری فکر می‌کردند که تمامی بازی‌های ارائه‌شده در این رویداد انحصاری هستند و تنها برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد، اما دقیقا یک هفته بعد Klei Entertainment که توسعه‌دهنده‌ی این بازی است، اعلام کرد که این نسخه‌ی ریمستر برای دیگر کنسول‌ها نیز عرضه خواهد شد.

Klei Entertainment اعلام کرده است که نسخه‌ی ریمستر بازی امسال روی کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و همچنین پی سی منتشر خواهد شد. این بازی همچنین شامل تمامی بروزرسانی‌های قبلی است و تصاویر، صداها، افکت‌ها و ویدئوهای درون بازی بازسازی شده و با کیفیت HD عرضه می‌شود.

یک ویدئو از سوی توسعه‌دهندگان این بازی منتشر شده که در انتهای آن می‌توان اسامی کنسول‌هایی را که از این بازی پشتیبانی خواهند کرد رویت کرد. در ادامه‌ی مطلب می‌توانید ویدیوی یاد شده را مشاهده فرمایید.

دانلود از آپارات


منبع destructoid.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده