// یکشنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

همکاری SteelSeries و توسعه دهندگان PUBG در تولید محصولات گیمینگ جدید

کمپانی SteelSeries با همکاری توسعه دهندگان بازی PUBG قصد دارد محصولات گیمینگ جدیدش را با حال و هوای این بازی تولید کند.

به تازگی کمپانی SteelSeries اعلام کرده است که برای خط تولید محصولات گیمینگ جدید خود قصد دارد با استودیوی Bluehole که سازنده‌ی بازی بسیار محبوب PlayerUnknown’s Battlegrounds است، همکاری کند. براساس اطلاعات منتشر شده توسط مطبوعات مختلف، این شرکت تولید کننده‌ اعلام کرد که علاوه بر سخت‌افزار‌های جانبی با تم PUBG، ماوس‌پد‌های جدیدی از نوع +Qck با حال و هوای این بازی در دست تولید دارد که تابستان امسال رونمایی خواهند شد.

این ماوس پدهای جدید Qck+ PUBG Edition نام دارند و از پارچه‌‌ی بسیار باکیفیتی تولید شده و در حال حاضر با قیمت ۱۹.۹۹ دلار قابل سفارش هستند. روی این موس‌پد تصویری از کاراکتر این بازی بتل رویال طراحی شده است. از مشخصات این موس‌پدها می‌توان به سایز ۴۵۰ در ۴۰۰ میلی‌متر با قطر ۴ میلی‌متر اشاره کرد که این سطح تقریبا بزرگ، به گونه‌ای طراحی شده که می‌توان گفت کمترین اصطحکاک ممکن را دارد و سطح زیرین آن هم از لایه‌ای پلاستیکی با مقاومت در برابر لغزش است که باعث می‌شود این پدموس برای کاربرانی که از حساسیت کمتر و وضوح بالاتری در موس خود استفاده می‌کنند، ایده آل باشد.

همچنین این دو کمپانی اعلام کرده‌اند که ممکن است با همکاری یکدیگر فستیوالی به مناسبت یک سالگی این بازی بر پا کنند که به صورت جهانی و همراه با جوایز ارزنده‌ای برگزار خواهد شد. از جمله جوایزی که تا کنون مشخص شده می‌توان به ۳ کوله پشتی زیبا که با محصولات شرکت SteelSeries پر شده، هدست‌های بی‌سیم Acrtis Pro با طرح بازی PUBG که به صورت محدود تولید شده‌اند، یک مانیتور گیمینگ MSI Optix MPG27C Curved LED به همراه یک بسته پر از محصولات شرکت SteelSeries، یک موس‌پد مدل PUBG Qck که توسط مجری Pax East 2018 و سازنده‌ی این بازی یعنی Brendan Greene امضا شده است، اشاره کرد.

در انتهای مطلب شما می‌توانید تصاویری از این موس‌پد و همچنین برخی از جوایز اعلام شده از سوی این شرکت‌ها برای مسابقه‌ی یاد شده را مشاهده کنید.


منبع Dualshokers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده