// چهار شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Street Fighter IV Champion Edition

بازی موبایل Street Fighter IV Champion Edition با ارائه تجربه ناب دنیای Street Fighter، کاراکترهای دوست‌داشتنی این سری را به پلتفرم موبایل می‌آورد.

بازی موبایل Street Fighter IV Champion Edition بازی اکشن هیجان‌انگیزی از دنیای استریت فایتر است که Capcom برای پلتفرم موبایل منتشر کرده است و علاقه‌مندان این سری تجربه ناب دیگری را به صورت متفاوتی تجربه کرده‌اند. بازی همان شخصیت‌های همیشگی را در خود دارد و با گرافیک خیره‌کننده و جلوه‌های حرکتی ناب و زیبا بسیار سرگرم‌کننده است.

گیم پلی این بازی اندروید، مشابه بازی‌های رقابتی دو نفره است که بازیکنان باید توسط دکمه‌های شبیه‌سازی شده مشابه دسته کنسول، ضربه‌های خود را وارد کنند و بتوانند در دو راند بر حریف چیره شوند. قابلیت شخصی سازی کنترلرها در بازی گنجانده شده است تا بتوانید بنا به عادت خود آنها را تغییر دهید و تجربه راحت‌تری را در بازی داشته باشید. بازیکنان باید با توجه به شخصیتی که انتخاب می‌کنند، حرکت‌ها را بشناسند و بتوانند تکنیک‌های مخصوص آنها را اجرا و بهترین و کارسازترین ضربه‌ها را به سمت حریف وارد کنند. وجود شخصیت‌های دوست‌داشتنی سری بازی‌های Street Fighter از بهترین ویژگی‌های بازی است و هر بازیکن با شناختی که نسبت به هر کدام از این کاراکترها دارد، می‌تواند وارد رقابت‌ها شود و با شانس پیروزی بالاتری، نبردهای تن به تن را برگزار کند. باید توجه داشته باشید که انجام درست تکنیک‌های هر شخصیت منوط به آشنایی با ضربات سنگین هر شخصیت و تکنیک‌های فینیشر آنها است.

Street Fighter IV Champion Edition

گرافیک این بازی آیفون به طرز جذابی، خیره‌کننده و عالی کار شده است و شاهد پرستیژ خاص بازی‌های این سری هستیم. این گرافیک به خوبی محیط حماسی بازی را برای بازیکن تداعی می‌کند و حس و حال متفاوتی را ایجاد می‌کند که تنها بازیکنان حرفه‌ای Street Fighter آن را درک می‌کنند. صداگذاری عالی و وجود جلوه‌های ویژه خاص و خشن در حین مسابقات، از جمله نکات عالی بازی است که باعث می‌شود بازیکنان به ادامه بازی علاقه پیدا کنند و با هیجان بیشتری نبردهای تن به تن را ادامه دهند. هنگامی که ضربات نهایی را به حریفان وارد می‌کنید، جلوه‌های ویژه ظاهر می‌شود و شخصیت‌ها در حماسی‌ترین شکل ممکن، حریفان را از پای درمی‌آورند.

Street Fighter IV Champion Edition

گرافیک هنری و جذاب سری بازی‌های Street Fighter به همراه شخصیت‌های دوست‌داشتنی، مهم‌ترین مشخصه بازی است که ارزش بازی را چند برابر می‌کند. تجربه یک بازی اکشن ناب و هیجان‌انگیز، تنها خواسته‌ای است که بازیکنان انتظار دارند و چنین اثری با یدک کشیدن اعتماد علاقه‌مندان به این سری محبوب، بهترین استفاده را کرده و یک بازی در خور شان این مجموعه را ارائه داده است. بازی دارای بخش آنلاین فوق‌العاده هیجان‌انگیزی نیز هست که می‌توانید با هزاران بازیکن فعال و علاقه‌مند به دنیای این سری، تجربه کنید و با چالش‌های بسیار سخت‌تری نیز روبه‌رو شوید. وجود تنوع عالی و جذاب در این بخش، سبب شده است که بازیکنان ساعت‌ها وقت خود را صرف این بازی کنند، با تکنیک‌های بیشتر شخصیت‌های موردعلاقه خود آشنا شوند و برای پیروزی بر بازیکنان حرفه‌ای‌تر، علاقه‌مند شوند. هرچه بیشتر بتوانید به گیم‌پلی بازی عادت کنید و ضربات متنوع شخصیت‌ها را بشناسید، بهتر می‌توانید در بازی موفق شوید و تا مراحل بالا پیش بروید. با وارد کردن ضربات بیشتر می‌توانید توانایی وارد کردن ضربه استثنایی موسوم به Ultra را کسب کنید و میزان بزرگی از سلامتی حریف را از بین ببرید.

موسیقی متن مبارزات و صداگذاری شخصیت‌ها به خوبی صورت گرفته است و شاهد روند مشابه در بازی‌های ویدیویی این سری هستیم. این صداگذاری به خوبی با گرافیک هیجان‌انگیز و گیم‌پلی حماسی بازی همراه می‌شود و یک تجربه ناب و لذت‌بخش را به بازیکنان القا می‌کند. طراحی لباس هر شخصیت نیز در بهترین وضعیت خودش قرار دارد و شخصیت‌های دوست‌داشتنی همچون ریو و دیگران با داستان خاصی که در پس‌زمینه مبارزات‌شان دارند، می‌توانند جذابیت خاصی را برای بازیکنان داشته باشند.

Street Fighter IV Champion Edition

تنوع و خلاقیت در طراحی محیط نبردها، یکی دیگر از جذابیت‌های خاص بازی است که با کمک گرفتن از محیط‌های سیاه، تیره و تاریک جنگ سرد و محیط های مدرن، طراحی شده است و شاهد ترکیب جذابی با نبردهای سنتی بازی هستیم. قدرت بدنی هر شخصیت و جزئیات ضربات هر کاراکتر در بازی به‌خوبی دیده می‌شود و شاهد این هستیم که گرافیک کارتونی بازی تا چه حد هنری و خیره‌کننده کار شده است و حس و حال وارد کردن ضربات به‌خوبی به بازیکن القا می‌شود.

تنها ایرادی که می‌توان نسبت به بازی گرفت، خریدهای درون برنامه‌ای و وجود نداشتن شخصیت‌های بیشتر در نسخه رایگان بازی است. بازیکنان این بازی می‌توانند به صورت رایگان با شخصیت ریو وارد مسابقات شوند و با کاراکترهای محدودی نظیر زنگیف رقابت داشته باشند که البته چندان راضی‌کننده نیست و علاقه‌مندان به این بازی محبوب، برای تجربه کامل بازی باید بازی را بخرند تا تمامی بخش‌ها از جمله حالت آنلاین و دیگر شخصیت‌ها فعال شود.

Street Fighter IV Champion Edition

بازی Street Fighter IV Champion Edition برای علاقه‌مندان سری بازی‌های Street Fighter فرصت مناسبی است تا بتوانند با شخصیت‌های دوست‌داشتنی این سری همراه شوند، نبردهای حماسی و زیبایی را به صورت تن به تن داشته باشند، یک تجربه ناب و دلپذیر را تجربه کنند و ساعت‌ها به رقابت در بخش آنلاین بازی مشغول شوند. اگر با خریدهای درون برنامه‌ای مشکلی ندارید، بازی به طرز جالبی می‌تواند سرگرم‌کننده باشد؛ در غیر اینصورت باید به شخصیت‌های محدود نسخه رایگان اکتفا کنید. این بازی را می‌توانید به طور مستقیم از پلی استور و اپ استور دریافت و تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Street Fighter IV Champion Edition


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده