// شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

سرورهای بازی Dragon’s Dogma نسخه ایکس باکس 360 از دسترس خارج می‌شوند

کپکام اعلام کرد در پایان ماه مارس، دسترسی به سرورهای بازی Dragon's Dogma از روی ایکس باکس 360 پس از گذشت ۶ سال قطع خواهد شد.

اگر جزو افرادی هستید که هنوز بازی Dragon's Dogma یا بسته الحاقی Dragon's Dogma: Arisen را روی ایکس باکس 360 بازی می‌کنید، تنها تا آخر ماه جاری میلادی فرصت تجربه‌ی آنلاین بازی را دارید؛ زیرا طبق جدیدترین اخبار بازی، از تاریخ ۱۱ فروردین ۹۷ (۳۱ مارس) ساعت یک صبح به وقت PT (ساعت ۱۲:۳۰ ظهر به وقت ایران) سرورهای بازی Dragon's Dogma روی Xbox 360 برای همیشه بسته خواهد شد.

در جریان بخش آنلاین بازی می‌توانستید شخصیت‌های ساخته‌شده سایر بازیکنان دنیای بازی را استخدام کرده و از آن‌ها اطلاعاتی در مورد مراحل، محیط و مواردی دیگر کسب کنید. همچنین می‌توانستید در جریان باس فایت‌های مختلف از شخصیت‌های ساخته‌شده بازیکنان استفاده کنید. با این حال تنها تا تاریخ ذکر شده، قادر به انجام تمامی این کارها هستید و پس از روز ۱۱ فروردین، دیگر سرورهای بازی و ویژگی‌های ذکر شده، در دسترس نخواهند بود. البته همانطور که گفته شد، این قطعی تنها برای نسخه ایکس‌باکس 360 بازی خواهد بود و فعلا تغییری روی سایر پلتفرم‌ها اعمال نخواهد شد.

کمپانی کپکام (Capcom، سازنده و ناشر بازی Dragon's Dogma) در جریان این خبر اعلام کرد:

از تمامی بازیکنان ایکس‌باکس 360 بازی Dragon's Dogma بابت به‌اشتراک گذاری Pawnها در محیط ریفت و میزان آسیبی که به Ur-Dragon رساندید، تشکر می‌کنیم. احسنت آریسن‌ها

در حالت معمول زمانی که چنین اتفاق‌هایی می‌افتد، امکان دارد شاهد نسخه ریمستر شده‌ای باشیم، اما نسخه ریمستر بازی Dragon's Dogma، اکتبر ۲۰۱۷ روی PS4 و Xbox One روانه بازار شد و فعلا خبری از نسخه‌ی جدید نیست و باید منتظر برنامه‌های آینده کپکام برای این بازی ژاپنی باشیم.


منبع AOTF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده