نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

تریلر هنگام انتشار بازی Where the Water Tastes Like Wine

بازی مستقل Where the Water Tastes Like Wine اخیرا در دسترس قرار گرفته و سازندگان، به همین منظور یک تریلر جدید هم از آن منتشر کرده‌اند.

Where the Water Tastes Like Wine یکی از بازی‌های مستقل موردانتظار امسال بود که چندی پیش، در مقاله بازی‌های مستقل موردانتظار ۲۰۱۸ هم به معرفی آن پرداختیم. در این بازی با شخصیت اصلی همراه شده و سفری را در کل کشور آمریکا آغاز می‌کنیم و در این بین، با شخصیت‌ها و افراد مختلفی رو‌به‌رو می‌شویم که هرکدام، داستان منحصر‌به‌فرد خودشان را دارند.

در واقع سازندگان بازی Where the Water Tastes Like Wine در استودیو Dim Bulb Games از طریق این بازی نگاهی به فرهنگ و تاریخ آمریکا داشته‌اند و در صورتی که به تاریخ این کشور علاقه داشته باشید، قطعا از بازی لذت خواهید برد. Where the Water Tastes Like Wine دیروز برای ویندوز و مک منتشر شده و به همین مناسبت، سازندگان یک تریلر جدید هم از آن منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

Where the Water Tastes Like Wine اثری با اتمسفر و حس و حال خاص است و سازندگان در کنار گیم‌پلی، اهمیت زیادی هم به طراحی هنری بازی و موسیقی‌های آن دیده‌اند و همین هم باعث شده تا با یک بازی خاص و منحصر‌به‌فرد رو‌به‌رو شویم. این بازی در حال حاضر با تخفیف ۱۵ درصدی به قیمت ۱۷ دلار روی استیم در دسترس است. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده