نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰

بازی Super Bomberman R برای کامپیوتر و کنسول های نسل هشت منتشر می‌شود

شرکت کونامی اعلام کرد که بازی Super Bomberman R در بهار برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد.

اگر کنسول نینتندو سوییچ ندارید، اما همچنان مشتاق به تجربه بازی Super Bomberman R هستید، خبرهای خوبی برایتان داریم؛ زیرا در تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت Konami و استودیو Hexidrive اعلام کردند که این بازی اکشن نهایتا برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد و هر نسخه دارای یک کاراکتر انحصاری خواهد بود.

در بازی، کاربران پلی‌استیشن 4 به رچت از مجموعه Ratchet and Clank، کاربران ایکس‌باکس وان به کاراکتر مستر چیف از مجموعه بازی‌های Halo و کاربران استیم به شخصیت P-Body از سری بازی‌های پورتال دسترسی خواهند داشت. علاوه بر این، کسانی که بازی را به صورت دیجیتالی پیش خرید می‌کنند و همچنین خریداران نسخه Shiny Edition مجموعه 8 Shiny Bomberman Brothers و Golden Vic Viper Bomber را دریافت خواهند کرد.

بازی Super Bomberman R در تاریخ بیست و دوم خردادماه (۱۲ ژوئن) در امریکا برای کنسول‌های PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد و سایر نقاط جهان باید تا تاریخ بیست و چهارم خردادماه (۱۴ ژوئن) برای تجربه بازی منتظر بمانند. همچنین این بازی در تاریخ بیست و سوم خردادماه (۱۳ ژوئن) در دسترس کاربران PC قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید تصاویر کاراکترهای جدید بازی Super Bomberman R را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

Super Bomberman R


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده