نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۵

تریلر جدید Tropico 6 ویژگی های جدید بازی را به نمایش در می‌آورد

تریلر جدیدی از بازی Tropico 6 منتشر شده است که ویژگی‌های جدید این بازی استراتژی و مدیریتی را به تصویر می‌کشد.

بازی Tropico 6 در جریان نمایشگاه E3 2017 با یک تریلر ساده معرفی شد و در نمایشگاه گیمزکام 2017 شاهد تریلر جدیدی از این بازی استراتژی بودیم که جلوه‌های بصری و گرافیک بسیار زیبای آن را به نمایش در می‌آورد. حال و در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر دیگری از بازی Tropico 6 منتشر شده است که نشان می‌دهد مجسمه آزادی به سرقت رفته و درست در مرکز مناطق گرمسیری قرار گرفته است. همچنین در این تریلر دیگر قابلیت‌های جدید بازی نشان داده شده است که می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

شخصی‌سازی کاخ ریاست، گزینه‌های اضافی برای توسعه ترابری و زیرساخت‌ها و توانایی سرقت شگفتی‌های جهان نظیر مجسمه آزادی، برج ایفل و کولوسئوم (تماشاخانه باستانی شهر رم) از قابلیت‌های جدیدی است که در نسخه جدید تروپیکو وجود دارد. این بازی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در نظر گرفته شده و قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ روانه‌ی بازار شود.

بازی Tropico 5 آخرین نسخه از مجموعه بازی‌های Tropico به شمار می‌آید که در ابتدا در سال ۲۰۱۴ برای PC و پس از آن برای ایکس باکس 360، PS4 و Xbox One منتشر شد. بازی Tropico 5 توسط سازنده نسخه‌های قبلی این مجموعه یعنی استودیو Haemimont Games توسعه نمی‌یابد و ساخت این بازی به استودیو لیمبیک اینترتینمنت محول شده است که ساخت بازی Might & Magic X: Legacy برای یوبی سافت را در کارنامه دارد.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی به صفحه اختصاصی آن مراجعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده