// شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

کمپانی Roccat از هدست های Khan AIMO مجهز به صدای فراگیر رونمایی کرد

کمپانی Roccat، تولیدکننده لوازم جانبی، از یکی از بهترین هدست‌های خود با نام Khan AIMO و با امکانات جالب رونمایی کرده است.

راککت (Roccat) یک شرکت تولیدکننده لوازم جانبی مخصوص بازی است که به‌تازگی یک هدست گیمینگ جدید با نام Khan AIMO (خان آیمو) به خط تولید خود اضافه کرده است.

به گفته شرکت Roccat هدست‌های جدید از ویژگی نورپردازی RGB و همچنین صدای فراگیر ۷.۱ و تکنولوژی حذف نویز برخوردار است. هدست Khan AIMO همچنین دارای یک بالشتک چند لایه از جنس فوم است تا بتوان ساعات بازی را بدون خستگی ناشی از وزن هدست افزایش داد. در حالی که این هدست دارای تکنولوژی نورپردازی RGB با قابلیت نمایش ۱۶.۸ میلیون رنگ، افکت‌های قابل تنظیم، حذف کننده نویز، کنترل با قابلیت استفاده آسان و یک میکروفون اختصاصی برای ارائه صدایی شفاف است، تنها ۲۷۵ گرم وزن دارد.

بزرگ‌ترین نقطه قوت هدست خان آیمو تراشه صوتی داخلی آن است که به گفته سازندگان قادر است به‌راحتی از راه‌حل‌های صوتی ارائه‌شده در بیشتر مادربردهای گیمینگ امروزی پیشی بگیرد. این در حالی است که طی چند سال گذشته تولیدکنندگان مادربود تاکید ویژه‌ای روی قطعات و کیفیت صوتی ارائه‌شده توسط مادربوردهای خود داشته‌اند.

در سایت این شرکت و در صفحه خرید این محصول به‌تازگی دکمه خرید افزوده شده، ولی با فشردن آن با صفحه‌ی اخطار ۴۰۴ روبه‌رو می‌شویم که نشان‌دهنده در دسترس نبودن این هدست است. گرچه تاریخ انتشار رسمی محصول هنوز اعلام نشده، اما می‌دانیم که این هدست‌های جدید با قیمت ۱۱۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت این محصول سر بزنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده