نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر جدید فصل دوم سریال Westworld در مسابقه Super Bowl منتشر خواهد شد

شبکه HBO با انتشار تصویر جدیدی از فصل دوم سریال Westworld اعلام کرد که تریلر جدید فصل دوم این سریال در حاشیه مسابقه Super Bowl منتشر خواهد شد.

مسابقه Super Bowl (سوپر بول) که پر بیننده‌ترین مسابقه ورزشی در کشور آمریکا است، امسال قرار است بین دو تیم نیو انگلند پتریوتس و فیلادلفیا ایگلز در روز یکشنبه این هفته برگزار شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO تایید و اعلام کرده است که تریلر جدید فصل دوم سریال وست‌ ورلد (Westworld) قرار است در حاشیه این مسابقه منتشر شود. طبق اطلاعات منتشر شده، در این تریلر قرار است شاهد تصاویر جدیدی از فصل دوم این سریال باشیم که مجله اینترتیمنت ویکلی در مورد آن کاملا هیجان زده است و انتظار می‌رود که تاریخ شروع پخش فصل دوم این سریال نیز در این تریلر مشخص و اعلام شود. علاوه بر این، مجله اینترتیمنت ویکلی تصویر جدیدی از فصل دوم سریال Westworld را منتشر کرده که در این تصویر شخصیت برنارد لو با بازی جفری رایت، قابل مشاهده است:

Westworld Season 2

در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو سال ۲۰۱۷ بود که شبکه HBO اولین تریلر فصل دوم سریال Westworld را منتشر کرد. با این حال، در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی از فصل دوم این سریال مورد انتظار در دسترس است و تاکنون بازگشت ایوان ریچل وود، جفری رایت، اد هریس، جیمز مارسدن، لوک همسورث، تسا تامپسون، جیمی سیمپسون، تلولا رایلی، لوئیس هرتوم، بردلی فیشر، جازمین ری و استیون آگ، در فصل دوم سریال Westworld رسما تایید و اعلام شده است. همچنین در فصل دوم این سریال قرار است شاهد حضور بازیگران جدیدی نیز باشیم. گوستاو اسکارشگورد، هیرویوکی سانادا، فارس فارس (Fares Fares)، بتی گابریل، جاناتان تاکر، کاتیا هربس و نیل جکسون، از جمله بازیگران جدیدی هستند که در فصل دوم سریال Westworld حضور خواهند داشت و به ایفای نقش خواهند پرداخت. 

فصل دوم سریال Westworld قرار است در بهار سال ۲۰۱۸ از شبکه HBO به روی آنتن برود. مانند فصل اول، فصل دوم این سریال نیز قرار است در ۱۰ قسمت تولید و از این شبکه محبوب منتشر شود. کار ساخت و تولید این سریال بر عهده جاناتان نولان و لیزا جوی است و جی جی آبرامز نیز به عنوان تهیه کننده در سریال Westworld حضور دارد. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده