نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۲

تاریخ انتشار بازی Surviving Mars مشخص شد

کمپانی پارادوکس اینتراکتیو تاریخ انتشار بازی شهرسازی Surviving Mars را همراه با انتشار تریلر جدیدی از بازی اعلام کرد.

سال گذشته استودیو Haemimont Games که با مجموعه بازی‌های Tropico شناخته می‌شود به همراه کمپانی پارادوکس اینتراکتیو بازی Surviving Mars را برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی معرفی کردند که یک بازی مدیریت فضایی-استراتژی است. در کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه گیمزکام 2017 تریلر جدیدی از این بازی شهرسازی منتشر شد و از آن زمان شاهد خبرهای جدیدی از بازی نبودیم اما حال و در تازه‌ترین اخبار بازی، تاریخ انتشار بازی بیست و چهارم اسفندماه (۱۵ مارس) اعلام شده است.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازیکنان در این بازی به ساخت و ساز در سیاره مریخ می‌پردازند و به دلیل اینکه منابع این سیاره به وفور یافت نمی‌شود و سطح مریخ به مانند سطح زمین امن نیست، این بازی حس‌و‌حال یک روند حالت بقا را به کاربران انتقال می‌دهد. در ابتدای بازی Surviving Mars شرایط سختی را تجربه خواهید کرد؛ به طوری که هر یک از افراد شما نقشی اساسی در بازی ایفا خواهند کرد و حضور و زنده ماندن آن‌ها، حیاتی خواهد بود. به مرور که موفق به ساخت پایگاه شدید و توانستید کمی شرایط پایداری را ایجاد کنید، قادر به گسترش دادن پایگاه و تبدیل آن به یک شهر واقعی خواهید بود؛ حتی به مرور زمان، فرزندانی متولد خواهند شد و جمعیت شهر شما افزایش خواهد یافت.

علاوه بر اعلام تاریخ انتشار، کمپانی Paradox Interactive و استودیو Haemimont Games اعلام کردند که این بازی در زمان عرضه از رزولوشن 4K در پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس پشتیبانی خواهد کرد. همچنین همانند دیگر بازی‌های کمپانی پارادوکس، بازی Surviving Mars نیز به طور کامل از مادها در پی‌سی پشتیبانی می‌کند، ولی متاسفانه به نظر نمی‌رسد که در نسخه‌های کنسولی شاهد پشتیبانی از مادها باشیم.

در پایان لازم به ذکر است که بازی Surviving Mars با قیمت ۳۹.۹۹ دلار برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید آخرین تریلر بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات | تماشا در وب‌سایت یوتیوب


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده