// یکشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Invasion: Modern Empire

بازی موبایل Invasion: Modern Empire موفق می‌شود که در قالب یک بازی استراتژیک، اکشن تر و تمیز و جالب توجهی را به بازیکنان ارائه دهد. با زومجی همراه باشید.

بازی موبایل Invasion: Modern Empire به صورت آنلاین و استراتژیک و توسط tap4fun عرضه شده و به خوبی موفق شده است تا اکشن سرگرم‌کننده و تمام عیار را با ریتم استراتژیک ترکیب کرده و یک بازی لایق ستایش را ارائه کند. بازی به خوبی حس و حال یک بازی متفاوت را به بازیکن القا می‌کند و با ارائه داستانی خوب شما را به دل نبردهای بازی می‌برد.

Invasion

قطعا اصلی‌ترین بخش بازی زمانی است که شما با تیربار هوایی به دشمنان خود که قصد تصرف شهر را دارند، شلیک می‌کنید و با یک موشک کار همه آنها را می‌سازید. بخش اکشن بازی تماما در این سبک دنبال می‌شود و شما باید طبق ماموریتی که به شما سپرده می‌شود، عمل کنید و بتوانید با شلیک‌های پی در پی و انداختن موشک بر سر دشمنان کار آنها را یک‌سره کنید. این بخش از بازی چنان هیجان بالایی دارد که به تنهایی باعث موفقیت این بازی اندروید می‌شود. طراحی این بخش به حرفه‌ای ترین شکل ممکن صورت گرفته است و روند شلیک‌ها و نابودی دشمنان به خوبی حس هیجان‌‌انگیزی را منتقل می‌کند؛ طوری که احساس می‌کنید یکی از صحنه‌های معروف سری Call of Duty را تجربه می‌کنید.

گرافیک بازی خوب ولی نه در حد عالی است. موسیقی نیز به سختی می‌تواند جایی در بازی برای خود پیدا کند و بیشتر کمک‌کننده به ریتم عادی داستان تلقی می‌شود. اما صدای شخصیت‌ها به خوبی کار شده است و داستان بازی را با هیجان بیشتری توسط شخصیت‌ها برای شما بازگو می‌کند. بخش استراتژیک بازی متشکل از سازه‌هایی می‌شود که شما در شهری که باید از آن دفاع کنید، باید با لول‌آپ کردن هر کدام از سازه‌ها میزان کارایی آنها را افزایش دهید و ماندگاری آنها را نیز در برابر شلیک‌هایی که به سمت‌شان می‌شود، بیشتر کنید. سازه‌ها تنوع خوبی دارند و از سازه پرورش غذایی گرفته تا سازه‌های سیاسی و نظامی همگی به خوبی طراحی شده‌اند. باید هر کدام از سازه‌های خود را مرتبا چک و نیروها و ادوات جنگی بیشتری را روانه مبارزه با دشمن کنید. سلاح‌های بسیار متنوعی را می‌توانید خریداری کنید و برای نبرد با دشمن آماده شوید.

Invasion

این بازی آیفون، در جاهایی آنقدر چالش برانگیز می‌شود که شما مجال دست کشیدن از گوشی را پیدا نمی‌کنید و باید مرتبا دشمن را شناسایی کرده و به سمت آن شلیک کنید. این بخش از بازی از چند ماموریت تشکیل می‌شود و در شما در جاهایی باید یک ماشین یا تانک را اسکورت کنید و در بخشی دیگر تا می‌توانید به نابودی سازه‌های دشمن بپردازید.

Invasion
Invasion
Invasion

بازی Invasion: Modern Empire یک بازی استراتژی محور است که تمام بار موفقیت آن بر دوش بخش اکشن آن است. این بخش از بازی به خوبی می‌تواند سرگرم‌کننده و چالش برانگیز ظاهر شود و حس حال نبردهای هیجان‌انگیز بازی‌های شاخص کامپیوتری و کنسولی را به بازیکن القا کند. بازی را می‌توانید برای اندروید و آیفون در ادامه دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Invasion: Modern Empire


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده