// شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

اولین تریلر بازی Liar Princess and the Blind Prince منتشر شد

استودیو Nippon Ichi با انتشار تریلری برای اولین بار بازی Liar Princess and the Blind Prince را به نمایش گذاشت.

چندی پیش استودیو نیپون ایچی (Nippon Ichi)، سازنده مجموعه بازی‌های Disgaea، تصاویری از پروژه جدید و مستقل خود یعنی بازی Liar Princess and the Blind Prince که با نام ژاپنی Usotsuki Hime to Moumoku Ouji نیز شناخته می‌شود، منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی سازندگان برای اولین بار تریلری از بازی منتشر کردند که گیم پلی بازی را نشان می‌دهد و ما را با داستان بازی هم آشنا می‌کند.

تریلر جدید بازی Liar Princess and the Blind Prince تا حدودی ما را با داستان مرموز و تاریک آن نیز آشنا کرد طوری که گویا بازی داستان موجودی گرگ مانند را روایت می‌کند که نزد جادوگری می‌رود و از آن می‌خواهد که خود را به یک شاهزاده‌ تبدیل کند تا بتواند با شاهزاده دیگری که آن را تصادفا نابینا کرده است همراه شود.

تریلر قسمت‌هایی از روند بازی را نیز به نمایش می‌گذارد که در آن کاربران با تغییر دو حالت مختلف شاهزاده جریان بازی را پیش می‌برند. حالت گرگ مانند به او قدرت فیزیکی زیادی می‌بخشد و در آن سو جثه کوچکتر آن به او کمک می‌کند که همراه خود را در دنیای مرموز این بازی هدایت کند. بازی از طراحی هنری ویژه‌ای برخوردار است که در کنار موسیقی متن آرامش‌بخش آن در تریلر قابل مشاهده است.

گفتنی است که بازی Liar Princess and the Blind Prince به دست یک خانم طراحی شده که همانطور که در ویدیو می‌بینید در سبک سایداسکرولینگ ماجراجویی و دوبعدی ساخته شده است.

بازی Liar Princess and the Blind Prince در تاریخ ۳۱ مه (۱۰ خرداد ماه) در ژاپن منتشر می‌شود و در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4، نینتندو سوییچ و پلی استیشن ویتا قرار می‌گیرد. هنوز سازندگان از عرضه بازی در مناطق دیگر خبری منتشر نکرده‌اند.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده