// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

جدیدترین تریلر بازی Extinction منتشر شد

استودیو Iron Galaxy با انتشار تریلری جدید از بازی Extinction، ویژگی‌های این بازی اکشن را نشان می‌دهد.

استودیو آیرون گالکسی (Iron Galaxy) به تازگی اعلام کرده است که بازی Extinction که در آن کاربران به نبرد با اورک‌های غول‌پیکر می‌روند، در تاریخ ۱۰ آوریل (۲۱ فروردین) برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی منتشر می‌شود. تا عرضه و راه‌یابی بازی‌ به پلتفرم‌های یاد شده، سازندگان قصد دارند با انتشار ویدیو‌های مختلف کاربران را با این اثر بیشتر آشنا کنند. حال توسعه دهندگان با انتشار ویدیوی جدید، ویژگی‌های این بازی را به نمایش گذاشتند.

در اوایل ویدیو سازندگان در مورد کاراکتر بازی، آویل، و دنیای آن سخن می‌گویند و اطلاعاتی از این بازی اکشن و به نقل از آنها «سنگین» با کاربران به اشتراک می‌گذارند. در توضیحاتی که از داستان بازی شنیدیم، کاراکتر این بازی به نبرد با اورک‌های غول‌پیکری می‌رود که از طریق پورتالی به دنیای این بازی انتقال یافته‌اند و از این رو آویل باید از دنیای و خانه خود در مقابل اورک‌های غول‌آسا محافظت کند. در جریان ویدیو همچنین بخشی از قسمت‌های سینماتیک بازی در قالب صحنه‌های انیمیشینی به نمایش گذاشته شد.

پس از بخش داستانی، سازندگان توضیحاتی در مورد سیستم مبارزات بازی Extincion ارائه دادند که پیش‌تر نیز در این مورد ویدیویی منتشر شده بود. گفتنی است که استودیو Iron Galaxy در توسعه بازی‌های مبارزه‌ای همچون Killer Instinct دست دارد پس از این رو برخی از تجربه‌ها و دانش خود را نیز در این بازی اکشن و سوم شخص جای داده‌اند؛ طوری که به گفته آنها سیستم مبارزات این بازی از سیستم و مکانیک غنی برخوردار است. دفع کردن حملات یا ضرباتی با زمان‌بندی دقیق و متفاوت، بخشی از مکانیزم‌های مبارزات این بازی به شمار می‌رود که کاربران در این بازی با آن مواجه خواهند شد.

برای نابود کردن Revanii کاربران باید با کشتن دشمنان کوچک‌تر و تمام کردن ماموریت‌های مختلف در دنیای این بازی، به جمع‌آوری انرژی Rune بپردازند. در آن سو، راه‌های مختلفی برای رسیدن به بهترین موقعیت برای بالا رفتن و فتح Ravenii در دنیای این بازی تعبیه شده است که بر این اساس کاربران باید گوشه کنار محیط‌های این بازی را جستجو کنند. در حالی که گرافیک بازی با جزئيات کمی برخوردار است اما گویا سیستم مبارزات بازی از سیستمی غنی و جذاب بهره می‌برد.

بازی Extinction در تاریخ ۲۱ فروردین ماه برای PS4، Xbox One و کامپیوتر منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر این بازی را با محوریت ویژگی‌های آن تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی اکشن و جذاب با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده