// دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر جدید بازی Extinction با محوریت درخت مهارت و زره‌ ها

استودیو Iron Galaxy با انتشار تریلری جدید از بازی Extinction، توضیحاتی در مورد درخت مهارت کاراکتر این بازی ارایه می‌دهد.

استودیو آیرون گلکسی (Iron Galaxy) و ماکسیموم گیمز (Maximum Games) در حال کار روی پروژه‌ای به نام بازی Extinction برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی هستند که در آن کاربران در مقابله با امواجی از هیولای‌های غول‌پیکر قرار می‌گیرند تا آنها را از پای در بیاورند. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان ویدیویی از پروژه خود منتشر کردند که در آن شاهد توضیحات سازندگان پیرامون درخت مهارت‌ کاراکتر این بازی یعنی Avil هستیم.

هیولای‌های غول‌پیکر برخی اوقات زره‌های مختلفی بر تن می‌کنند که آنها را در مقابل با حرکت مخصوص Avil یعنی Rune Strike مقاوم می‌کند. سازندگان در این ویدیو از راه‌های مختلف برای شکست هیولا‌ها سخن می‌گویند طوری که در صورتی که هیولا‌ها زره Gold Armor بر تن کردند، بازیکنان باید به واسطه شلاق اَویل خود را به قسمت بالایی بدن هیولا برسانند. در آن سو در مقابل هیولاهایی که به زره Iron Armor مجهز شده است، کاربران باید نقاط حساس این زره را هدف‌گیری کنند که همچنین می‌توانید با ارتقا قابلیت اَویل با یک ضربه قطعات زره دشمن را از بین ببرید.

یکی دیگر از زره‌ها مربوط به Bone Armor می‌شود که مقاومت بالایی دارد و برای نابود کردن آن تنها راه این است که آتش‌هایی که در این زره واقع شده است، خاموش کنید. برای این‌کار در مرحله اول باید مهارت کاراکتر خود را ارتقا دهید تا بتوانید زمان را متوقف کنید تا پس از حملات هیولا بلافاصله به خاموش کردن آتش‌های زره آن بپردازید. در انتها، زره Brightsteel Armor که یکی از زره‌های نابود ناشدنی این بازی به شمار می‌رود و تنها راهی که برای کاربران باقی می‌ماند استفاده از مهارت‌هایی است که می‌تواند مسیر حرکت هیولا را تغییر دهد.

در ادامه می‌توانید تریلر مهارت‌ها و استراتژی‌های بازی Extinction را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده