نویسنده: علی ولی خانی
// پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

تریلر جدید و تاریخ عرضه بازی Where the Water Tastes Like Wine منتشر شد

بازی Where the Water Tastes Like Wine، ساخته Dim Bulb Games و Good Shepard Entertainment، در تاریخ نهم اسفند برای کامپیوترهای شخصی ویندوزی و مک منتشر می‌شود.

داستان‌گویی عنصر مهمی برای درگیر کردن بازیکنان با دنیای گیم است، اما Where the Water Tastes Like Wine این عنصر را کمی بیشتر جدی گرفته. در این بازی، بازیکنان در قلب آمریکا سفر می‌کنند تا داستانشان را با مردمی که در طول مسیر ملاقات می‌کنند به اشتراک بگذارند. این بازی قرار است دو هفته دیگر منتشر شود.

Good Shepard Entertainment، ناشر این بازی، اعلام کرده است که Where the Water Tastes Like Wine به صورت رسمی در ۹ اسفندماه (بیست و هشتم فوریه) برای مک و پی سی به قیمت ۱۹.۹۹ دلار منتشر خواهد شد. نسخه‌ی لوکس این بازی نیز با عنوان Wayfarer Edition که شامل موسیقی متن این بازی ساخته‌ی رایان آیک و کتابچه هنری (آرت بوک) آن است، به قیمت ۲۶.۹۹ دلار عرضه می‌شود.

در لیست صداگذاران Where the Water Tastes Like Wine اسامی بزرگی همچون دیو فنوی (The Walking Dead)، سیسی جونز (Firewatch)، کیمبرلی بروکس (Mass Effect) و خواننده‌ی صاحب نام استینگ حضور دارند.

می‌توانید در زیر به جدیدترین تریلر منتشر شده‌ی بازی Where the Water Tastes Like Wine نگاهی بیندازید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید:

دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده