// پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵

ماه آینده منتظر Warhammer Quest 2 برای اندروید باشید

بازی Warhammer Quest 2 که دنباله‌ی نسخه‌ی اول بازی محبوب Warhammer Quest است تا ماه آینده برای اندروید منتشر خواهد شد.

بازی Warhammer Quest 2: The End Times سال پیش برای iOS منتشر شد. این بازی ادامه‌ی بازی موفق و محبوب Warhammer Quest بود که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد. نسخه‌ی اول بازی توسط استودیوی بازی‌سازی Rodeo Games تولید شد، ولی نسخه‌ی دوم به دست استودیوی Perchang Games ساخته شد که هر دو نسخه‌ی بازی با همکاری صاحب امتیاز آن یعنی استودیوی شناخته‌شده‌ی Games Workshop به تولید رسیده‌اند. این بازی تا الان تنها برای iOS منتشر شده بود، ولی Perchang اعلام کرد که قرار است این بازی محبوب را تا ماه آینده برای اندروید بهینه‌سازی و عرضه کند.

Warhammer Quest 2 تقریبا مانند نسخه‌ی اول این سری ساخته شده، اما تعدادی تفاوت چشمگیر و البته زیبا دارد؛ مثلا تمام محیط بازی به صورت سه بعدی طراحی شده و شما می‌توانید حین مبارزه با دشمنان در محیط بازی زوم کنید و جزئیات زیبای بازی را راحت‌تر ببینید که این مورد باعث کنترل بیش‌تر شما بر روند بازی هم می‌شود. شخصیت پردازی و طراحی کاراکتر‌های آن به خوبی انجام شده و می‌توان گفت از دیدن مکرر آن‌ها خسته نخواهید شد. همچنین داستان بازی غنی‌تر از نسخه‌ی اول شده و در مجموع چالش برانگیز‌تر است. سبک بازی هم همچنان مثل نسخه‌ی اول به صورت استراتژی نوبتی یا همان Turn-Based است.

Warhammer Quest 2

در حال حاضر Perchang مشغول پورت کردن بازی از iOS به اندروید است و برای این کار نیاز به افرادی دارد تا نسخه‌ی بتای بازی را تست کنند. در نهایت خبر خوب دیگری که برای طرفداران این بازی وجود دارد این است که نسخه‌ی اندرویدی بازی هیچ تفاوتی از لحاظ محتوای بازی با نسخه‌ی iOS ندارد و علاوه بر این، بسته‌ی الحاقی The Lord of Khorne را هم شامل می‌شود.

نظر شما درباره‌ی این سری محبوب چیست؟


منبع TouchArcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده