نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

دو بازی Mafia 2 و Prey به سرویس Backwards Compatibility ایکس‌ باکس وان اضافه شدند

به لطف سرویس Backwards Compatibility دو بازی دیگر از کنسول ایکس‌باکس 360 به کنسول ایکس‌باکس وان راه یافت.

در تازه‌ترین اخبار بازی کمپانی مایکروسافت از گسترش فهرست بازی‌های سرویس Backwards Compatibility کنسول ایکس‌ باکس وان خبر داد که این بار میزبان بازی Mafia 2 و نسخه اول Prey (انتشار در سال ۲۰۰۶) از کنسول ایکس‌باکس 360 شده است. بازی مافیا 2 یک بازی جهان‌باز با مضمون جرم و جنایت است که وقایع آن در دهه ۵۰ اتفاق می‌افتد و دیگری یک بازی اول شخص شوتر علمی تخیلی است.

اگر هر یک از این بازی‌ها را به‌صورت دیجیتالی روی کنسول ایکس‌باکس 360 در اختیار دارید، هم‌اکنون می‌توانید نام آنها را در فهرست دانلود بازی‌ها در کنسول ایکس‌باکس وان خود پیدا کنید. در غیر این صورت می‌توانید با وارد کردن دیسک این بازی‌ها در کنسول ایکس‌باکس وان از آنها لذت ببرید. همچنین خرید دیجیتالی این دو بازی‌ از طریق فروشگاه ایکس‌ باکس نیز امکان‌پذیر است. در حال حاضر می‌توان بازی Mafia 2 را با ۷۵ درصد تخفیف و بازی Prey را با ۸۰ درصد تخفیف در حراج بازی‌های کمپانی تیک‌تو خریداری کرد. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

لازم به ذکر است که چندی پیش، یوبیسافت و مایکروسافت از عرضه بازی Splinter Cell: Conviction برای سرویس Backwards Compatibility روی کنسول نسل هشتم ایکس باکس خبر دادند.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده