نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۸

نینتندو می‌خواهد با انتشار بسته های الحاقی، گیم پلی طولانی تری ارائه دهد

مدیر کمپانی نینتندو اعلام کرد آن‌ها قصد دارند با عرضه بسته‌های الحاقی بیشتر، مدت زمان گیم پلی بازی‌های‌شان را افزایش دهند.

دیدگاه «بازی مانند یک سرویس» یکی از دیدگاه‌های معروف این روز‌ها است و حالا کمپانی نینتندو نیز علاقه خود را به این دیدگاه ابراز کرده است. تاتسومی کیمیشیما، مدیر کمپانی Nintendo، در جریان یک سخنرانی از برنامه این شرکت ژاپنی برای انتشار بسته‌های الحاقی بیشتر برای بازی‌ها و برگزاری رویداد‌های بیشتر در بازی‌ها با هدف جذب بیشتر بازیکنان خبر داد. مدیر کمپانی ژاپنی چنین گفت:

ما برای ارائه گیم‌پلی طولانی‌تر برای بازی‌های انحصاری‌مان، قصد انتشار محتویات قابل دانلود بیشتر برای این بازی‌ها و برگزاری رویداد‌های هیجان‌انگیز در آن‌ها را داریم.

البته می‌دانیم که نینتندو با انتشار بسته الحاقی غریبه نیست. بسیاری از بازی‌های این شرکت در سال‌های اخیر بسته‌های الحاقی متفاوتی دریافت کرده‌اند؛ بسته‌هایی که با هدف ارائه‌ی یک تجربه تازه برای کاربران منتشر شده‌اند. البته نمی‌توان از جنبه‌ی مادی و سود مالی این DLC ها برای شرکت ژاپنی چشم‌پوشی کرد.

در دیگر اخبار نیز تاریخ در دسترس قرار گرفتن سرویس آنلاین پولی کنسول نینتندو سوییچ اعلام شد. آن‌طور که پیدا است هزینه عضویت در این سرویس به صورت ماهانه ۲۰ دلار است که این مبلغ از عضویت سرویس‌های PSN و XBOX Live کم‌تر است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده