نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵

تاریخ در دسترس قرار گرفتن سرویس آنلاین پولی نینتندو سوییچ اعلام شد

سرویس آنلاین پولی کنسول نینتندو سوییچ از ماه سپتامبر سال جاری در دسترس خواهد بود و برای دسترسی به برخی امکانات، باید اشتراک مخصوص را خریداری کنید.

امکانات آنلاین کنسول نینتندو سوییچ از زمان عرضه این محصول در ماه مارس ۲۰۱۷ تا به امروز رایگان بوده‌اند و برخلاف کنسول‌های سونی و مایکروسافت که تجربه برخی امکانات آنلاین آن‌ها وابسته به خرید پلی‌استیشن پلاس یا ایکس‌باکس لایو گلد است، کاربران سوییچ می‌توانستند به صورت رایگان از امکانات آنلاین کنسول بهره ببرند. البته نینتندو در گذشته هم اعلام کرده بود که سرویس آنلاین پولی مخصوص این کنسول را در دسترس قرار خواهد داد تا افرادی که قصد استفاده از امکانات آنلاین کنسول را دارند، اشتراک مخصوص را خریداری کنند و حال در جدید‌ترین اخبار، این شرکت زمان در دسترس قرار گرفتن این سرویس را هم اعلام کرده است.

بر این اساس، سرویس آنلاین پولی نینتندو سوییچ در ماه سپتامبر ۲۰۱۸ (شهریور/دی ۹۷) در دسترس قرار خواهد گرفت. نینتندو در خبر جدید خود اشاره‌ای به قیمت این سرویس نکرده ولی پیش از این اعلام کرده بود که سرویس آنلاین پولی سوییچ به صورت یک ماهه ۴ دلار، سه ماهه ۸ دلار و یک ساله ۲۰ دلار قابل خرید خواهد بود. در مقام مقایسه اشتراک‌های آنلاین سونی و مایکروسافت برای یک سال ۶۰ دلار قیمت دارند.

پس از فعال شدن سرویس آنلاین پولی، برای تجربه آنلاین بازی‌ها، چت با دوستان از طریق اپلیکیشن موبایل سوییچ و دسترسی به برخی تخفیف‌ها در فروشگاه eShop به اشتراک آنلاین پولی نیاز خواهید داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده