نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

تاریخ انتشار بازی واقعیت مجازی Sprint Vector مشخص شد

استودیو Survios تاریخ انتشار بازی Sprint Vector را اعلام کرد و اطلاعات جدیدی از این بازی واقعیت مجازی به اشتراک گذاشت.

در جدیدترین اخبار بازی استودیو Survios اطلاعات جدیدی از بازی واقعیت مجازی Sprint Vector که هفته آینده برای پی سی و کنسول‌ها منتشر می‌شود، به اشتراک گذاشت.

بازی Sprint Vector در تاریخ نوزدهم بهمن‌ماه (۸ فوریه) برای دو هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت و HTC Vive منتشر خواهد شد و پنج روز بعد در تاریخ بیست و چهارم بهمن‌ماه (۱۳ فوریه) برای پلی استیشن VR در دسترس خواهد بود. این بازی یک اثر پلتفرمر سرعتی است که تا هشت بازیکن را برای رقابت مقابل هم قرار می‌دهد.

هر مسابقه برای ایجاد جذابیت بیشتر دارای پاور-آپ‌هایی است که قدرت‌های خاصی را به بازیکنان می‌دهد و از میان آنها می‌توان به نیترو بوست اشاره کرد که باعث می‌شود برای مدت زمان محدودی سرعت شما بیش از حد معمول شود. بازی Sprint Vector شامل حالت‌های چندنفره آنلاین عمومی و خصوصی، دوازده مسیر مسابقه مجزا و البته حالت تک‌نفره است که مناسب افرادی خواهد بود که می‌خواهند قبل از رقابت با دوستان تمرین کنند.  

استودیو Survios همچنین یک بسته پوسته تزئینی معرفی کرده است که به صورت رایگان در دسترس کاربران پی‌سی قرار می‌گیرد. این پوسته‌های تزئینی به مناسبت بازی‌های المپیک زمستانی سال ۲۰۱۸ نشان‌دهنده شانزده کشور مختلف خواهد بود که برای هشت کاراکتر قابل بازی در دسترس است.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده