// پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹

تاریخچه The Game Awards و اتفاقات جالب این رویداد

تا به حال فکر کرده‌اید که رویداد The Game Awards چگونه به‌وجود آمد؟ در سی و چهارمین قسمت از برنامه لودینگ به این موضوع و اتفاقات جالب جوایز بازی پرداخته‌ایم.

تا رویداد The Game Awards 2018 زمان کمی باقی‌مانده است و همه مخاطبان بازی‌های ویدیویی، منتظر معرفی‌های تازه و حوایزی هستند که در پنجمین دوره از رویداد جوایز بازی به برندگان اهدا خواهد شد. معمولا در هر دوره از این رویداد، اتفاقات جالب و بعضا ناراحت کننده‌ای رخ داده است که همه‌ی آن‌ها تبدیل به خاطرات و لحظات جالب The Game Awards تبدیل می‌شوند. در این میان باید بگویم که رویداد جوایز بازی، تاریخچه‌ی مخصوص به خودش را دارد و جف کیلی، قبل از راه‌اندازی این رویداد، در برنامه‌های مشابه دیگری فعالیت می‌کرده است؛ برنامه‌هایی که سبب شده‌اند تا وی رویداد The Game Awards را برگزار کند تا شاهد یک اسکار گیمینگ باشیم.

در سی و چهارمین قسمت از برنامه لودینگ، ما به تاریخچه جوایز بازی و وقایع جالب این چهار رویداد گذشته پرداخته‌ایم. از مجری‌گری ضعیف جف کیلی در اولین رویداد گرفته تا شوخی با پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی‌های الکترونیک آرتز و از همه مهم‌تر، توهین باورنکردنی جوزف فارس به مراسم اسکار. البته در این بخش نگاهی هم به گذشته‌ی کاری جف کیلی انداخته‌ایم؛ موردی که سبب شد وی به‌فکر برگزاری یک مراسم مخصوص و همه‌جانبه برای بازی‌های ویدیویی باشد و در نهایت The Game Awards به‌وجود آمد. در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به تاریخچه و نکات جالب رویداد The Game Awards را در زومجی تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا در یوتیوب

لودینگ، نام برنامه مخصوص بازی زومجی است که هر هفته پخش می‌شود و روی جدیدترین و جالب‌ترین اخبار و اتفاقات دنیای گیم تمرکز دارد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده