// دوشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۳

بازی War of the Visions: Final Fantasy Brave Exvius معرفی شد

کمپانی اسکوئر انیکس بازی War of the Visions: Final Fantasy Brave Exvius را معرفی کرد که احتمال دارد دنباله‌ای برای بازی موبایل Final Fantasy Brave Exvius باشد.

در سال ۲۰۱۴، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) بازی Final Fantasy: Brave Exvius را برای پلتفرم موبایل عرضه کرد و توانست هواداران این مجموعه را روی موبایل جذب کند. حال پس از گذشت چهار سال به‌نظر می‌رسد این کمپانی در حال ساخت دنباله‌ای برای بازی اندروید و آیفون Final Fantasy: Brave Exvius است. طبق جدیدترین اخبار بازی، اسکوئر انیکس با انتشار یک ویدیو سینمایی، بازی War of the Visions: Final Fantasy Brave Exvius را معرفی کرد.

متاسفانه ویدیو منتشر شده گیم‌پلی بازی را نشان نمی‌دهد، اما مشخصه‌ی تمامی ویدیوهای سینمایی مجموعه Final Fantasy را دارد: طراحی‌های خاص و موسیقی منحصربه‌فرد. همچنین در این ویدیو مشخص شد که بازی روایتگر داستان Lapis، کریستال افسانه‌ای، است. در ادامه هم اعلام شد که بازی War of the Visions: Final Fantasy Brave Exvius توسط استودیو Gumi در حال توسعه است.

این استودیو در گذشته بازی Brave Frontier را توسعه داده است. بازی نقش آفرینی تاکتیکی War of the Visions: Final Fantasy Brave Exvius در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی بازی موبایل War of the Visions: Final Fantasy Brave Exvius را در زومجی تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده