نویسنده: علی ولی خانی
// دوشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۴

پارادوکس اینتراکتیو مراسم PDXCON 2019 را در برلین برگزار خواهد کرد

شرکت Paradox Interactive اعلام کرد که مراسم PDXCON 2019 در مورخ نوزدهم و بیستم اکتبر برای اولین بار در شهر برلین آلمان برگزار خواهد شد.

در دو سال اخیر، Paradox Interactive، ناشری که بیشتر به خاطر بازی‌های استراتژیک بزرگی همچون Hearts of Iron IV ،Europa Universalis IV و Stellaris شناخته می‌شود، رویدادی به نام PDXCON را برای طرفداران در شهر استکهلم سوئد ترتیب داد که در آن این شرکت به معرفی بازی‌های در راه و بسته‌های الحاقی جدید می‌پرداخت. در طی آخرین مراسم PDXCON از دو بازی Imperator: Rome و Age of Wonders: Planetfall پرده برداری شد.

هر ساله در حوالی همین تاریخ، پارادوکس اینتراکتیو شروع به تبلیغ رویداد بعدی می‌کند و سال میلادی جاری نیز از این قاعده مستثنی نیست. این شرکت با انتشار ویدیوهای طنز آمیزی روی کانال یوتیوب خود، رسما از مراسم PDXCON 2019 پرده برداری کرده است. در اتفاقی جالب، این رویداد برای اولین بار قرار است یازده ماه دیگر در شهر برلین آلمان برگزار شود.

بر اساس اطلاعات اعلام شده، PDXCON 2019 قرار است در تاریخ نوزدهم و بیستم اکتبر ۲۰۱۹ (بیست و هفتم و بیست و هشتم مهر ۱۳۹۸) برگزار شود. به نظر می‌رسد دلیل نقل مکان رویداد از استکهلم به برلین ایجاد فرصتی بهتر برای طرفداران از مکان‌های مختلف به منظور شرکت در این مراسم است. در دست دیگر،‌ Paradox Interactive قول معرفی بازی‌های جدیدی را در کنار اعلامیه‌ها و نمایش‌هایی از بازی‌های در دست ساخت که پیش‌تر معرفی شده‌اند به طرفداران داده و به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که این مراسم برای طرفداران این ناشر بسیار جذاب باشد.

از آنجایی که این مراسم یازده ماه دیگر برگزار خواهد شد، Paradox هنوز اقدام به فروش بلیط‌های شرکت در آن نکرده، اما این بلیط‌ها در اوایل سال ۲۰۱۹ از طریق وبسایت این رویداد در دسترس قرار خواهند گرفت. ابا لجونگرد، مدیر عامل Paradox Interactive، در صحبت‌های مختصری درباره‌ی این مراسم توضیحاتی ارائه داد و بیان کرد که PDXCON چه جایگاه به خصوصی برای این شرکت و طرفدارانش دارد:

PDXCON جای خود را در دل طرفداران و خود ما کارکنان Paradox پیدا کرده است. این رویداد تنها یک نقطه‌ی عطف برای شرکت نیست؛ ما به آن به چشم یک مسئله‌ی مهم و برجسته نگاه می‌کنیم. به عنوان اولین رویداد PDXCON که خارج از «خانه‌ی» ما برگزار می‌شود، ما قصد داریم مراسم امسال را به رویدادی تبدیل کنیم که ارزش به نمایش درآمدن در صحنه‌ی جهانی را داشته باشد؛ بزرگ‌تر و پر رنگ‌تر از همیشه. شما را در آنجا خواهیم دید!

منتظر اخبار تکمیلی در رابطه با PDXCON 2019 از سوی زومجی باشید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده