نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

قسمت آغازین فصل دوم سریال Titans قرار بود قسمت پایانی فصل اول باشد

گرگ واکر، شورانر سریال Titans تایید کرد که قسمت اول فصل دوم این سریال در ابتدا قرار بود قسمت پایانی فصل اول آن باشد.

ادامه این خبر ممکن است اتفاقات قسمت پایانی فصل اول سریال Titans را برای شما فاش کند

پخش فصل اول سریال Titans (تایتان‌ها) روز جمعه هفته گذشته با یک کلیف هنگر به پایان رسید، اما فصل اول این سریال از مجموعه دی سی (DC) در ابتدا قرار بود در ۱۲ قسمت منتشر شود، اما در ادامه اعلام شد که فصل اول این سریال تنها در ۱۱ قسمت منتشر می‌شود و قسمت دوازدهم آن حذف شده است. همچنین در یک اتفاق غیر معمول، سریال Titans پیش از شروع پخش فصل اول، برای فصل دوم نیز تمدید شده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی در مورد دلیل ۱۱ قسمت شدن فصل اول سریال Titans منتشر شده است. در قسمت پایانی فصل اول این سریال مشاهده کردیم که دیک گریسون سرانجام تسلیم تاریکی شد و او تحت کنترل شخصیت شرور و منفی ترایگان (Trigon) در آمده است. حال گرگ واکر، شورانر سریال Titans، در مصاحبه با وب‌سایت TVLine تایید کرد که در ابتدا قرار بود قسمت پایانی فصل اول این سریال؛ قسمت اول فصل دوم آن باشد، اما در ادامه برنامه آن‌ها تغییر کرد. واکر توضیح داد:

ما فکر کردیم که پایان این سریال در قسمت یازدهم یک کلیف‌هنگر خوب برای فصل دوم است و ما می‌خواستیم که با یک پایان بزرگ‌تر و بهتر به استقبال فصل دوم برویم. ما یک ایده بزرگ داشتیم و دوستان ما در DC زمینه آن را فراهم کردند.

Titans

به نظر می‌رسد که شبکه دی سی یونیورس (DC Universe) از کیفیت سریال Titans راضی بوده و به همین منظور خیلی زود دستور ساخت فصل دوم این سریال را نیز صادر کردند. حال به نظر می‌رسد که تیم تولید اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده و طبق گفته واکر، فصل دوم سریال Titans با استفاده و معرفی شخصیت شرور جدید این مجموعه آغاز خواهد شد. واکر در ادامه گفت:

از آنجایی که نقش ترایگان در خط اصلی داستانی سریال بسیار بزرگ و مهم است، ما احساس کردیم که واقعا نیاز داریم تا یک قسمت کامل و واقعا مهم را به او اختصاص دهیم که به نوعی فصل بعدی با این قسمت آغاز می‌شود. این قسمت در ابتدا قرار بود قسمت پایانی فصل اول باشد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فصل دوم سریال Titans در دسترس نیست و دقیقا نمی‌دانیم که چگونه قرار است دیک گریسون نجات داده شود، اما برخی اعتقاد دارند که احتمالا درخواست کمک ریون (Raven) با هاوک و داو برای کمک به دیک گریسون بوده تا این دو با کمک استارفایر و دونا تروی (واندرگرل) این شخصیت را در فصل دوم نجات دهند. همچنین در پایان فصل اول سریال Titans شاهد معرفی شخصیت سوپربوی و کریپتو سوپرداگ (Krypto the Superdog) نیز بودیم و ممکن است حتی شاهد بازگشت جیسون تاد (رابین) و پیوستن به گروه تایتان‌ها نیز باشیم و حال باید مقابله ترایگان با این شخصیت‌ها را در فصل دوم سریال Titans مشاهده کنیم.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده