نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۵

سریال Titans برای فصل دوم تمدید شد

شبکه دی سی یونیورس (DC Universe) از تمدید سریال Titans (تایتان‌ها) برای فصل دوم خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Titans برای فصل دوم تمدید شده است. به دنبال نمایش اولین قسمت این سریال برای منتقدین و افراد حاضر در پنل این سریال در نمایشگاه کامیک کان نیویورک امسال، کمپانی دی سی اینترتینمنت اعلام کرد که سریال Titans برای فصل دوم تمدید شده است. جزئیات بیشتری از فصل دوم این سریال در دسترس نیست و در حال حاضر طبق گفته سازندگان سریال، فصل دوم سریال Titans مراحل اولیه توسعه خود را سپری می‌کند. فصل اول سریال Titans قرار است در تاریخ ۱۲ اکتبر امسال (۲۰ مهر) از سرویس استریم شبکه دی سی یونیورس منتشر شود. فصل اول این سریال در ۱۲ قسمت تولید شده است.

با اینکه نخست تصور می‌شد تمامی قسمت‌های فصل اول سریال Titans قرار است از ابتدا در دسترس کاربران قرار بگیرد، اما دی‌سی یونیورس تایید کرد که پخش این سریال هفتگی خواهد بود و تمامی این قسمت‌ها تا پایان سال ۲۰۱۸ منتشر می‌شوند. آکیوا گلدزمن، جف جانز و گرگ برلانتی که وظیفه ساخت فصل اول سریال Titans را بر عهده داشته‌اند، برای ساخت فصل دوم سریال Titans نیز باز خواهند گشت و مراحل نوشتن فیلمنامه فصل دوم این سریال را آغاز کرده‌اند.

برنتون توایتز در نقش دیک گریسون (رابین)، آنا دیوپ در نقش استارفایر، تیگان کرافت در نقش ریون، آلن ریچسون در نقش هاوک، مینکا کلی در نقش داو، رایان پاتر در نقش بیست بوی (Beast Boy)، لیندزی گورت در نقش کارآگاه ایمی رهرباخ، برونو بیچیر در نقش کتر نایلز کولدر (رئیس)، کران والترز در نقش جیسون تاد (رابین)، آوریل بالبی در نقش ریتا فار (الستا-گرل)، جیک میشلز در نقش رباتمن، کانر لزلی در نقش واندر گرل، دوین مورفی در نقش نگاتیو من و سیموس دور در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Titans حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده