// چهار شنبه, ۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Truck Simulation 19؛ زدن به دل جاده

بازی موبایل Truck Simulation 19 لذت کامیون‌رانی در جاده‌ها و شهر‌های وسیع جهان بازی را به بازیکنان می‌چشاند و ماموریت‌های متنوعی دارد. با زومجی همراه شوید.

بازی موبایل Truck Simulation 19 جدیدترین نسخه از سری بازی های کامیون رانی است که استودیو astragon Entertainment GmbH با کلی تغییرات نسبت به گذشته ارائه کرده است. این بازی اندروید و آیفون جهان بسیار وسیعی دارد و ماموریت‌هایش را با حس و حال واقعیت تجربه خواهید کرد؛ حس و حالی که باید صبور باشید و با گذر از چالش‌های بسیار به موفقیت برسید.

سازندگان بازی Truck Simulation 19 سعی کرده‌اند که مهم‌ترین برندهای کامیون و تریلرهای سنگین را به بازی اضافه کنند و در این میان کامیون‌های کمپانی کن ورث و مک نقش بیش‌تری دارند. عاشقان این سبک از بازی‌ها می‌توانند بدون نیاز به تجربه بخش آموزشی، وارد دنیای وسیع بازی شوند و کامیون خود را به حرکت درآورند. اما اگر جزو کسانی هستید که با سیستم شبیه‌ساز آشنایی ندارید، بهتر است که کمی آموزش ببینید و با کنترل‌های حرفه‌ای بازی آشنا شوید. وظایفی که در بازی دارید ممکن است گستردگی زیادی داشته باشد اما باطن‌شان یکی است و تنها وظیفه انتقال محموله‌های مختلف به شهرهای بازی را خواهید داشت. گستردگی جهان بازی باعث می‌شود که مسافت‌ها طولانی احساس شود و بازیکن حس حضور در محیط واقعی را داشته باشد. محموله‌هایی که حمل می‌کنید می‌توانند در اندازه‌های بزرگ و کوچک باشند و همگی روی روند حرکت کامیون شما تاثیرگذارند؛ به طور مثال از ماشین آلات بزرگ کشاورزی گرفته تا قطعات سنگین مربوط به هواپیما که بسیار حساس هستند و باید با ریتم آرام‌تری حرکت کنید. می‌توانید در ادامه با سکه‌هایی که به‌دست می‌آورید، رانندگان بیش‌تری استخدام کنید و حمل و نقل را در سطح شهرهای مختلف برقرار کنید. کنترل همه چیز در دستان شما است و باید به مانند یک راننده کامیون حرفه‌ای عمل کنید تا در جاده‌ها به مشکل برخورد نکنید. علاوه بر همه این مهارت‌ها، داشتن یک شم اقتصادی و توجه به بهره‌ای که از وقت خود می‌برید، اهمیت بسیار بالایی در بازی دارد.

Truck Simulation 19

گرافیک بازی Truck Simulation 19 بسیار بالا است و به‌همین دلیل با داشتن یک گوشی رده‌ بالا لذت بیش‌تری از بازی خواهید برد. از همان ابتدا می‌توانید در بازی پیشرفت کنید و تجارت خود را گسترش دهید. بیش‌ از ۳۰ شهر با اقلیم و فنون تجارت مختلف در بازی وجود دارد که دنیای جهان‌باز این اثر را به‌صورت هرچه بهتر نمایش می‌دهد. در حین انجام ماموریت‌های خود، می‌توانید در هتل‌های بیش‌شهری به استراحت بپردازید و کامیون خود را پارک کنید. سوخت‌گیری و جریمه شدن در جاده‌ها، همگی از شرایطی هستند که تجربه نزدیک به واقعیت را ایجاد می‌کنند. شرایط آب و هوایی هم پیشرفت زیادی نسبت به نسخه‌های قبل داشته است. طراحی کامیون‌ها عالی است و شما را وادار می‌کند که به فکر خرید کامیون‌هایی با برند محبوب‌تر و سفارشی‌سازی بدنه آن باشید.

طراحی گرافیکی بازی عالی است و کامیون‌ها تنوع بیش‌تری نسبت به نسخه‌های قبلی دارند

هر کامیون دارای سه کابین با کارکرد‌های مختلف است و امکان وارد شدن به هر ماموریتی را ممکن می‌کند. بازی اندروید و آیفون Truck Simulation 19 در زمینه طراحی مسیرها عالی عمل کرده است و احساس تکرار به بازیکنان دست نمی‌دهد. از بزرگراه‌های وسیع گرفته تا راه‌های کشاورزی و بیابانی، همگی با جزئیات کامل طراحی شده‌اند و تنوع جذابی در همه شهرها ایجاد می‌کنند. هر شهر متد و محموله خاص خودش را دارد و در صورتی که به‌دنبال پول درآوردن در سریع‌ترین زمان ممکن هستید، باید همه آن‌ها را بررسی کنید و با توجه به سرعت و قابلیت کامیون خود، آن‌ها را انتخاب کنید.

Truck Simulation 19

دنیای بازی بسیار وسیع است و ۳۰ شهر با اقلیم مختلف و دوست‌داشتنی را تجربه خواهید کرد

یکی از بهترین بخش‌های بازی مربوط به بخش داستانی است. در این بخش شما در ابتدا از یک کارفرما دستور می‌گیرید و ماموریت‌های خود را انجام می‌دهید. دیالوگ‌های جذاب بین شما و افراد مختلف برقرار می‌شود و در شهرهای بعدی به شخصیت‌های دیگر هم برخورد می‌کنید که مدت زمان بیش‌تری با شما همراه می‌شوند. کسب جوایز در مراحل داستانی بسیار لذت‌بخش است و حس حضور در جامعه و کار کردن را برای علاقه‌مندان به این سری القا می‌کند. کنترل پیشرفته برای کامیون در نظر گرفته شده است و می‌توانید از حالت کروز استفاده کنید. شرایط آب و هوایی روی روند کنترل بسیار تاثیرگذار هستند و گاهی باید از زاویه‌های مختلف دوربین هم استفاده کنید. زاویه دوربین در حالت‌های مختلف وجود دارد و می‌توانید از داخل و خارج کامیون را تحت کنترل داشته باشید.

بازی Truck Simulation 19 در زمینه کنترل گیم‌پلی و ارائه یک تجربه شبیه‌ساز موفق عمل می‌کند. طیف گسترده‌ای از محموله‌های کوچک و بزرگ را داریم که در شهر‌های مختلف روند خاص خودشان را دارند. گرافیک بازی بالا است و برای یک تجربه دلچسب، باید گوشی رده بالایی داشته باشید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Truck Simulation 19


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده