// شنبه, ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Slam.IO؛ هیجانی از جنس مبارزات

بازی موبایل Slam.IO یک بازی مبارزه‌ای Brawler است که سعی کرده با الهام از آثار موفق این سبک، تجربه‌ای جدید و هیجان‌انگیزی را ارائه دهد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی مبارزه‌ای جذاب و هیجان‌انگیز رفته‌ایم. بازی‌ای که سعی کرده است با الهام گرفتن از بازی‌های Brawler، مخاطبان بازی‌های موبایل را سرگرم کند. بازی اندروید و آیفون Slam.IO، ساخته استودیو LeftRight، یک بازی مبارزه‌ای کژوال است که از المان‌های بازی‌های Beat em Up و Brawler الهام گرفته تا تجربه‌ی هیجان‌انگیزی را را ارائه دهد. بازی موبایل Slam.IO فاقد بخش داستانی است و یک بازی آنلاین رقابتی به‌حساب می‌آید. با این حال با ورود به جهان Slam.IO وارد حالت تمرینی می‌شوید؛ جایی که نحوه‌ی بازی کردن به بازیکنان یاد داده می‌شود.

بازی موبایل Slam.IO

ساختار بازی به‌شکلی است که باید حرکات خود را از روی حساب و کتاب انجام بدهید وگرنه بازنده‌ی بازی خواهید بود

ساختار بازی اندروید و آیفون Slam.IO بدین شکل است که چهار بازیکن در یک محیط با موانع مختلف قرار می‌گیرند. حال شما تنها می‌توانید کاراکتر خود را به چپ و راست هدایت کنید و به‌واسطه‌ی دکمه‌ای که در پایین و سمت راست قرار داده شده است، یک ضربه‌ی سنگین وارد کنید. حال نکته‌ای که این بازی را از سایر بازی‌های مشابه رقابتی همین ساختار بازی و نحوه‌ی بازی کردن شما است. کاراکتری که در واقع یک گلوله‌ی رنگی عصبانی است که میان آسمان و زمین در حال حرکت است. به‌عبارتی شما شخصی هستید که با پرش‌هایی به سمت راست و چپ، مانع از به‌دام افتادن کاراکترتان می‌شوید. در بازی موبایل Slam.IO تنها یک هدف برای بازیکنان تعبیه شده است و آن هم نابودی سایر بازیکنان است. حال سوال پیش می‌آید که روند نابودی و به‌دام انداختن سایر بازیکنان به چه شکل است؟ در Slam.IO زمانی که یک مسابقه را آغاز می‌کنید، موانعی را در کف محیط مشاهده می‌کنید که تیغ‌های برنده‌ای هستند و شما را از بین می‌برند. حال اگر نتوانید کاراکتر خود را پس از ضربه خوردن یا در طول برخوردهای مختلف هدایت کنید، به این تیغ‌ها برخورد کرده و کشته می‌شوید (البته در بعضی از راند‌ها تیغه‌ها علاوه‌بر پایین محیط، در بالای سر شما هم قرار گرفته‌اند). از این رو باید سعی کنید با استفاده از استراتژی‌های مختلف و ضربه‌های خود سایر بازیکنان را به‌دام بیاندازید تا برنده شوید. در این میان اشاره کنم که هر بازی در چند راند مختلف برگزار می‌شود و بازیکنان برتر با توجه به تعداد راندهایی که پیروز شده‌اند، انتخاب می‌شوند. همچنین اگر در یک راند اول شدید، مراقب عملکردتان در سایر راندها هم باشید. برای مثال اگر در راند اول برنده شوید و در سایر راندها هم بتوانید رتبه‌ی دوم را کسب کنید، برنده‌ی میدان خواهید بود؛ مگر اینکه یکی از بازیکنان دو یا سه بار پشت هم برنده شود.

بازی موبایل Slam.IO

در ابتدای متن گفته شد که Slam.IO یک بازی رقابتی است، اما این گفته بدین معنا نیست که این بازی اندروید و آیفون فاقد بخش تک‌نفره باشد. تیم سازنده از یک حالت تک‌نفره هم استفاده کرده است تا بازیکنان بتوانند بیش از پیش و قبل از ورود به حالت PvP با ساختار بازی آشنا شوند. در این حالت با چیدن استراتژی و مشاهده‌ی مانع و نحوه‌ی تاثیر گذاری‌شان، می‌توانید گیم‌پلی خود را ارتقا دهید و برای هر نبردی آماده شوید. همچنین استودیو LeftRight از کاراکترهای متعددی استفاده کرده است که می‌توانید آن‌ها را در جریان پیشروی و ارتقای سطح‌تان دریافت کنید. با تمام این تفاسیر بازی اندروید و آیفون Slam.IO تجربه‌ای جالب و هیجان‌انگیز است که می‌تواند ساعت‌ها شما و دوستان‌تان را در کنار یکدیگر سرگرم کند.

دانلود بازی Slam.IO


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده