نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

اولین تصویر مدس میکلسن در فیلم Polar منتشر شد

شبکه نت فلیکس به‌تازگی اولین تصویر مدس میکلسن را در فیلم پولار (Polar) که قرار است نقش شخصیت بلک کایزر را ایفا کند، منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نتفلیکس به‌تازگی اولین تصور مدس میکلسن را در قالب شخصیت بلک کایزر که بهترین قاتل دنیا شناخته می‌شود، منتشر کرد. میکلسن قرار است نقش این شخصیت را در فیلم Polar (پولار) که یک اثر اقتباسی محسوب می‌شود ایفا کند. این شخصیت مجبور شده تا از دوران بازنشستگی خود بیرون بیاید و زمانی که کارفرمای سابقش به او پشت می‌کند، کاری انجام می‌دهد که باعث می‌شود یک گروه از قاتلان مرگبار و ترسناک، از دستش پا به فرار بگذارند.

کارگردانی این فیلم تلویزیونی را یک درامر و فیلمساز مشهور سوئدی به نام یوناس اوکرلند برعهده دارد. این فیلمساز، کارگردانی فیلم Lords of Chaos (ارباب‌های هرج و مرج) و همچنین فیلم Rammstein: Paris (رامشتاین: پاریس) را در رزومه کاری خود دارد. نگارش فیلمنامه‌ی این اثر برعهده‌ی جیسون راثول، نویسنده فیلمنامه فیلم Silent Night (شب خاموش) بود. داستان فیلم پولار براساس رمان گرافیکی اکشن و نوآر کمپانی دارک هورس (Dark Horse) یعنی رمان Polar: Came From the Cold به قلم ویکتور سانتوز، نوشته شده است. این داستان، ماجراجویی‌های شخصیت اصلی یعنی دانکن ویزلا ملقب به بلک کایزر را که به بهترین قاتل دنیا معروف است روایت می‌کند. این قاتل زبده، حالا تصمیم گرفته که حرفه خود را کنار بگذارد و خودش را بازنشسته کند. اما همه چیز آنطور که دانکن برنامه ریزی کرده بود، پیش نمی‌رود. کارفرمای سابق او، فردی را استخدام می‌کند که او را بکشد. با این اوصاف، حالا بلک کایزر مجبور است که برخلاف میل خود دوباره به این جریانات و میدان مبارزه بازگردد و با ارتشی متشکل از قاتلان جوان‌تر، سریع‌تر وبی‌رحم مبارزه کند؛ قاتلانی که هیچ چیز جلودار آنها نیست و هر کاری می‌کنند تا وظیفه‌ای که به آنها محول شده است را درست انجام دهند.

تصویر منتشر شده از مدس میکلسن توسط شبکه Netflix:

Polar - مدس میکلسن - Mads Mikkelsen

کمپانی تهیه کنندگی کنستانتین فیلم (Constantin Film) و کمپانی بولت پیکچرز (Bolt Pictures)، با همکاری کمپانی دارک هورس اینترتینمنت (Dark Horse Entertainment) تهیه و تولید این اثر را برعهده دارند. مدس میکلسن، ونسا هاجنز، کاترین وینیک و مت لوکاس از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. رابرت کوزلر از کمپانی Constantin Film، تهیه کننده سری فیلم Resident Evil (رزیدنت ایول)، جرمی بولت تهیه کننده سری فیلم رزیدنت ایول و سری فیلم Death Race (مسابقه مرگ) و همچنین هارتلی گورنستین تهیه کننده فیلم Room (اتاق) تهیه کنندگی این اثر را برعهده دارند. از طرف دیگر، مارتین موزکوویچ از کمپانی Constantin Film، مدس میکلسن و مایک ریچاردسون و کیث گلدبرگ از کمپانی Dark Horse Entertainment، تهیه کنندگی اجرایی فیلم پولار را برعهده دارند.

شبکه نت فلیکس در تاریخ ۲۵ ژانویه سال ۲۰۱۹ (۵ بهمن ۱۳۹۷)، به غیر از کشور کانادا، آلمان و چین، در سرتاسر دنیا این فیلم را اکران خواهد کرد. از طرف دیگر، خود کمپانی Constantin Film وظیفه توزیع این اثر در کشورهای ذکر شده را برعهده دارد.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده