// یکشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۴

معرفی بازی موبایل Highway Heat؛ جاده‌ی مسابقه را خودت بساز

بازی موبایل Highway Heat یک بازی ماشین سواری رکوردی است که بازیکنان جاده‌ی مسابقه را با دستان خود، طراحی می‌کنند. با معرفی این بازی هیجان‌انگیز همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امشب، به‌سراغ یک بازی هیجان‌انگیز و اعتیادآور رفته‌ایم؛ اثری که می‌تواند ساعت‌ها مخاطب را سرگرم خود کند و جالب این است که بدانید با محتوای زیادی طرف نیستید؛ بلکه این نو‌آوری و قلقلک دادن حس رقابت مخاطب است که بازیکنان را جذب می‌کند. بازی اندروید و آیفون Highway Heat، ساخته استودیو Bite Size Games Limited، یک بازی ماشین سواری ثبت رکورد است که تنها محتوای آن، این است که در جهان بازی رانندگی کنید. البته اشاره کنم که تیم سازنده از ایده‌ی خلاقانه‌ای برای سرگرم کردن بازیکنان در بازی موبایل Highway Heat استفاده کرده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

بازی موبایل Highway Heat

Highway Heat را می‌توان دقیقا اثری دانست که پلتفرم موبایل به آن نیاز دارد؛ یک بازی ساده و نوآورانه

با شروع بازی اندروید و آیفون Highway Heat و فشردن دکمه‌ی شروع، وارد جهان بازی می‌شوید و هیچ بخش تمرینی‌ای برای بازیکنان در نظر گرفته نشده است. بازی موبایل Highway Heat به بخش تمرینی هم نیاز ندارد و در همان ابتدا و هر دور بازی کردن، در سمت راست صفحه نمایش به شما گفته می‌شود که بالا و پایین کشیدن انگشت‌تان روی صفحه نمایش، تنها کاری است که باید آن را انجام بدهید. با شروع بازی متوجه می‌شوید که در یک جاده در میان آسمان و زمین در حال حرکت کردن هستید و یک خودروی پلیس شما را تعقیب می‌کند. حال نکته‌ی بازی موبایل Highway Heat این است که مسیر بازی، از قبل تعیین شده نیست و این شما هستید که آن را می‌سازید. در واقع با کشیدن انگشت‌تان به بالا و پایین، جاده را شکل می‌دهید و موانع را پشت سر می‌گذارید. Highway Heat یک بازی ثبت رکورد است؛ از این رو هرقدر که بیشتر پیش بروید، سرعت بازی بیشتر می‌شود و موانعی را می‌بینید که شما را غافل‌گیر خواهند کرد. نحوه شکل دادن به جاده و عبور از موانع خود یکی از چالش‌های بازی است؛ زیرا بازیکنان باید به‌درستی این کار را انجام بدهند. در غیر این‌صورت اتومبیل شما به بالا یا پایین پرتاب می‌شود و تعادل خود را از دست می‌دهید.

بازی موبایل Highway Heat

مورد دیگری که در بازی نظر شما را به خود جلب می‌کند، سطوح آن است که در بالای صفحه نمایش می‌توانید سطح‌های بازی را مشاهده کنید که برای رسیدن به سطح دو، باید یک مسیر مشخص را رانندگی کنید و موانع را پشت سر بگذارید. حال این سطح‌ها و بالا رفتن‌شان چه فایده‌ای دارند؟ اولین مورد این است که هرقدر که سطح شما بالا می‌رود، سرعت بازی بیشتر و موانع سخت‌تر می‌شوند. جدا از این مورد، با تغییر سطوح بازی، طراحی محیط هم تغییر می‌کند. البته انتظار تغییرات خاصی را نداشته باشید و بیشتر شرایط شب و روز بازی و افکت‌های بصری همان محیط اول تغییر می‌کنند. در کنار تمامی موارد ذکر شده می‌توان به پرداخت‌های درون برنامه‌ای و ویدیوهای تبلیغاتی هم اشاره کرد. برای باز کردن سایر ماشین‌های بازی اندروید و آیفون Highway Heat باید از پرداخت‌های درون برنامه‌ای، الماس (با بازی کردن و ثبت رکورد کسب می‌کنید) و ویدیوهای تبلیغاتی استفاده کنید. همچنین پس از چند بار ناکامی هم ویدیوهای تبلیغاتی برای بازیکنان نمایش داده می‌شود.

در انتها بازی موبایل Highway Heat را می‌توان همان موردی دانست که پلتفرم موبایل به آن نیاز دارد؛ یک بازی سرگرم کننده و نوآورانه که با تمام سادگیش حسابی اعتیادآور است و می‌تواند بازیکنان را ساعت‌ها و روزها سرگرم کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Highway Heat


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده