نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۶

دو بازی Fortnite و Red Dead Redemption 2 در صدر لیست جستجوی نام بازی‌ها در گوگل قرار گرفتند

با توجه به لیستی که گوگل منتشر کرده، دو بازی Fortnite و Red Dead Redemption 2 در آمریکا، در سال ۲۰۱۸ و در بین بازی‌های ویدیویی، بیشترین میزان جست و جو را داشته‌اند. نام بازی‌هایی مثل God of War و Farcry 5 هم در فهرست دیده می‌شود.

به روزهای پایانی سال جاری میلادی رسیده‌ایم و کمپانی‌های مختلف، آمار و ارقام جالبی را که در این سال ثبت کرده‌اند، منتشر می‌کنند. اخیرا و در جریان آخرین اخبار بازی، کمپانی گوگل یک سری آمار جالب از میزان جست‌وجوی نام بازی‌ها در سال ۲۰۱۸ در کشور آمریکا منتشر کرده است که در صدر این لیست، نام دو بازی Fortnite و Red Dead Redemption 2 دیده می‌شود.

در صدر این جدول دَه‌تایی، نام بازی Fortnite، اثر پر سر و صدای کمپانی اپیک گیمز دیده می‌شود. تا به امروز، هفت فصل از این بازی در دسترس بازیکنان قرار گرفته و رایگان بودن حالت بتل رویال آن، افراد زیادی را به‌خود مشغول کرده است؛ فصل ششم فورتنایت، اسکین‌های فاش شده و رقص‌های قابل انجام در این فصل از مواردی هستند که بیشترین میزان جست‌وجو در گوگل را دارا بوده‌اند. سازندگان این بازی خودشان هم این اواخر کم سر و صدا نبوده‌اند و با شروع شدن فصل هفتم بازی و روی کار آمدن فروشگاه آنلاین فروش بازی اپیک گیمز، نامشان بر سر زبان‌ها افتاده است.

در رده‌ی دوم اما اثر تحسین‌شده‌ی کمپانی راک‌استار گیمز یعنی Red Dead Redemption 2 دیده می‌شود. این بازی از ماه سپتامبر (شهریور-مهر) خودش را بیش از پیش در فضای مجازی مطرح و با تریلرهای جذابش، تمام تمرکزها را به خود معطوف کرد. مختصات حیوانات Legendary ،Trapper و The Fenceها از موارد پرتکراری بودند که بازیکنان این اثر آن‌ها را در گوگل سرچ کرده‌اند.

در رده سوم، Fallout 76، جدیدترین اثر تاد هاوارد و کمپانی بتسدا را داریم. نام فال‌اوت 76 از ماه می (خرداد) که در آن و در جریان رویداد E3 معرفی شد، بر سر زبان‌ها افتاد و یک استریم زنده در همان روزها، آن را بیش از پیش مطرح کرد. این بازی پس از عرضه در ماه نوامبر و دریافت بازخوردهای به‌شدت منفی و آشکار شدن باگ‌های جنجالی‌اش، به سومین نام پر جست‌وجو در صنعت بازی‌های ویدیویی در آمریکای سال ۲۰۱۸ تبدیل شد.

در ادامه‌ی لیست، نام‌هایی آشنا مثل Call of Duty: Black Ops 4 ،Kingdom Come: Deliverance ،Monster Hunter: World ،God of War و Far Cry 5 دیده می‌شود.

یادم نرود این را هم بگویم که در بین این ده بازی فهرست شده، تنها نام بازی فورتنایت در طول سال ۲۰۱۸ میلادی به‌تعداد بالا جست‌وجو شده است و دیگر آثار موجود، تنها در چند ماهه‌ی قبل و بعد از انتشارشان به تعداد بالا سرچ شده‌اند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده