نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۷

قسمت ویژه کریسمس سریال Aggretsuko تایید شد

شبکه نتفلیکس با انتشار تریلری کوتاه از قسمت ویژه کریسمس سریال Aggretsuko (اگرتسکو) خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌ فلیکس قسمت ویژه کریسمس سریال Aggretsuko را تایید و اعلام کرده است. شبکه Netflix با انتشار تریلری اعلام کرد که در کریسمس امسال قرار است شاهد یک قسمت ویژه کریسمس برای این انیمه سریالی باشیم که فصل اول آن امسال منتشر و با استقبال منتقدان و بینندگان این شبکه مواجه شده بود. Aggretsuko: We Wish You a Metal Christmas (اگرتسوکو: ما یک کریسمس متالی را برای شما آرزو می‌کنیم)، نام قسمت ویژه کریسمس این انیمه است که قسمت ویژه کریسمس انیمه Aggretsuko قرار است در تاریخ ۲۰ دسامبر امسال (۲۹ آذر) از شبکه نتفلیکس منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سریال Aggretsuko: We Wish You a Metal Christmas داستان رتسوکو را دنبال می‌کند که در تلاش است تا برای کریسمس برنامه‌ریزی کند، اما شبکه‌های اجتماعی باعث شده تا مدام ذهن او برای این کار پرت شود. برای ساخت تریلر قسمت ویژه کریسمس انیمیشن Aggretsuko از نسخه متفاوت و متال آهنگ Jingle Bells (جینگل بلز) استفاده شده است که انتظار می‌رود در طول این قسمت نیز شاهد پخش آن باشیم. همچنین پوستر قسمت ویژه کریسمس این انیمه نیز منتشر شده است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Aggretsuko: We Wish You a Metal Christmas Poster

شبکه نتفلیکس با انتشاری تیزری کوتاه از تمدید انیمه Aggretsuko برای فصل دوم و انتشار در سال ۲۰۱۹ خبر داد. با اینکه هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار فصل دوم این سریال منتشر نشده، اما انتظار می‌رود که مانند فصل اول، فصل دوم سریال Aggretsuko نیز در ۱۰ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای تولید و منتشر شود. شخصیت‌های مجموعه Aggretsuko توسط شرکت ژاپنی سانریو (Sanrio) که بیشتر برای خلق شخصیت هلو کیتی (Hello Kitty) شناخته می‌شود، طراحی و ساخته شده است و استودیوی Fanworks مسئولیت ساخت آن را بر عهده دارد. همچنین ریرچو، نویسنده و کارگردان انیمه Aggretsuko برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فصل دوم این انیمه باز خواهد گشت. 


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده