نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵

تریلر گیم پلی جدید بازی Left Alive چگونگی زنده ماندن را به بازیکنان آموزش می‌دهد

اطلاعات بیشتری از مهارت‌های فراوانی که برای بقا در بازی Left Alive کمپانی اسکوئر انیکس نیاز به آموختن‌شان دارید، به دست آورید.

بازی Left Alive کمپانی اسکوئر انیکس برای انتشار در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده است، اما پیش از آن زمان، در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر گیم پلی جدیدی از این بازی تیراندازی منتشر شده است.

این تریلر که «یافتن راهی برای زنده ماندن» (Find a Way to Survive) نام دارد، بسیاری از جنبه‌های مختلف بقا در بازی Left Alive را معرفی می‌کند. یکی از برجسته‌ترین المان‌های گیم‌پلی که بازیکنان باید در طول بازی از آن استفاده کنند، مخفی‌کاری است و این تریلر نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از حرکت پنهانی به اطراف برای از بین بردن دشمنان استفاده کرد. به مانند بسیاری از بازی‌های مخفی‌کاری، این تریلر همچنین نشان می‌دهد که اگر تصمیم به درگیری رودررو بگیرید، چه اتفاقی خواهد افتاد.

از دیگر عناصر گیم‌پلی که در این تریلر به نمایش گذاشته شد، می‌توان به انتخاب دیالوگ‌ها و قابلیتی برای ساخت سلاح‌ها و آیتم‌های مختلف اشاره کرد. شاید بتوان بهترین مورد نمایش داده شده در این تریلر را کنترل ربات‌ها برای نابود کردن دشمنان دانست. اگر در مورد اینکه بازی Left Alive درباره چه چیزی است، متعجب شده‌اید، تریلر تازه بازی احتمالا بهترین ویدیویی است که نگاهی دقیق‌تر به بسیاری از مکانیک‌های منحصربه‌فرد بازی می‌اندازد.

بازی Left Alive در تاریخ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ (۵ مارس ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های کامپیوتر و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد و از حالا می‌توان آن را پیش خرید کرد. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی تازه بازی Left Alive را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده