// چهار شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

تریلر جدید بازی Devil May Cry 5 با محوریت معرفی آهنگ جدید آن منتشر شد

کمپانی کپکام تریلر جدیدی از بازی مورد‌انتظار Devil May Cry 5 منتشر کرده است که در قالب آن می‌توانید تازه‌ترین آهنگ این بازی یعنی Mad Qualia را بشنوید.

یکی از ویژگی‌هایی که در کنار مواردی همچون روایت داستانی جالب‌توجه و مبارزات نفس‌گیر و جذاب باعث شده است سری Devil May Cry به محبوبیت بالایی دست پیدا کند، آهنگ‌های عالی آن است. آهنگ‌هایی که از بین آن‌ها می‌توان به Public Enemy ،Dance With The Devils ،Devil's Never Cry و Shall Never Surrender اشاره کرد. پنجمین بازی این سری یعنی بازی Devil May Cry 5 نیز نشان داده است که از نظر موسیقی می‌تواند عملکرد موفقی داشته باشد و حتی براساس اخبار منتشر شده موسیقی بازی براساس عملکرد بازیکنان در مبارزات تغییر می‌کند. حال طبق تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی Capcom (کپکام) به عنوان سازنده و ناشر این بازی، تریلر جدیدی از آن منتشر کرده است که از آهنگ جدید بازی رونمایی می‌کند.

این آهنگ با نام Mad Qualia حاصل همکاری کمپانی کپکام با هاید (HYDE)، خواننده ژاپنی است. این هنرمند یکی از برترین خواننده‌های حال حاضر کشور مذکور است و در دو گروه L'Arc-en-Ciel و Vamps که از شهرت جهانی برخوردار هستند، به عنوان خواننده اصلی حضور دارد. هاید در کنار این دو گروه تا‌کنون آهنگ‌های متعددی را برای بازی‌ها یا انیمه‌هایی همچون Gundam 00 و Full Metal Alchemist ساخته است. گروه L'Arc-en-Ciel همچنان فعال است اما گروه Vamps از سال ۲۰۱۷ برای مدت نامعینی فعالیت خود را متوقف کرده است. جدید‌ترین تریلر بازی Devil May Cry 5 با محوریت آهنگ Mad Qualia در زیر قابل مشاهده است:

دانلود از آپارات

آهنگ Mad Qualia اولین همکاری هاید با کمپانی کپکام و اولین تجربه او در ساخت آهنگ‌های سری Devil May Cry نیست. او پیش از این در قالب گروه L'Arc-en-Ciel، آهنگ Drink It Down را برای بازی Devil May Cry 4 خوانده است. همچنین به مناسبت سالگرد ۲۵ سالگی این گروه، با همکاری کمپانی کپکام و سونی موزیک ویدیو ویژه‌ای برای آهنگ Don't be Afraid ساخته شد که اعضای گروه را در فضای سری Resident Evil به نمایش می‌گذارد. این موزیک ویدیو در سال ۲۰۱۶ برای هدست پلی استیشن VR منتشر شد.

کمپانی کپکام در ادامه لیست صدا‌پیشه‌های ژاپنی شخصیت‌های اصلی بازی Devil May Cry 5 را منتشر کرده است که به شرح زیر است:

  • دانته: توشی یوکی موریکاوا
  • نیرو: کایتو ایشیکاوا
  • وی: کوکی اوچیاما
  • موریسون: آکیو اوتسوکا
  • نیکو: لین
  • تریش: آتسوکو تاناکا
  • لیدی: فومیکو اوریکاسا
  • کایری: سائوری هایامی

بازی Devil May Cry 5 در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه می‌شود. امکان پیش‌خرید نسخه فیزیکی این بازی از طریق فروشگاه آمازون وجود دارد و علاقه‌مندان به پیش‌خرید نسخه دیجیتالی می‌توانند از صفحه مربوط به این بازی در فروشگاه‌های استیم، پلی استیشن و مایکروسافت اقدام کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده