نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

بازی رومیزی Metal Gear Solid معرفی شد

بازی رومیزی Metal Gear Solid که اقتباسی از مجموعه تحسین‌شده اکشن مخفی‌کاری متال گیر سالید است، با همکاری دو کمپانی کونامی و IDW Games ساخته می‌شود.

مجموعه بازی‌های Metal Gear Solid به واسطه موسیقی متن نمادین و گیم‌پلی مخفی‌کارانه، برای مدت‌ها یکی از مجموعه‌های تعریف‌کننده سبک اکشن مخفی‌کاری بوده است و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این مجموعه با همکاری دو کمپانی کونامی (Konami) و آی‌دی‌دبلیو گیمز (IDW Games) در قالب یک بازی رومیزی با نام Metal Gear Solid: The Board Game بازمی‌گردد. کمپانی آی‌دی‌دبلیو گیمز در پست جدیدی اعلام کرد که آن‌ها به عنوان یکی از سازنده‌های مشهور بازی‌های رومیزی با کمپانی کونامی برای ساخت بازی Metal Gear Solid: The Board Game همکاری می‌کنند و این مجموعه نمادین را با اقتباس از اولین بازی متال گیر سالید به اثری مینیاتوری تبدیل خواهند کرد.

کمپانی آدی‌دی‌دبلیو گیمز صراحتا توضیح داد که بازی رومیزی متال گیر سالید اثری «کاملا مشارکتی» در میان بازیکنان خواهد بود؛ به طوری که آن‌ها در نقش سالید اسنیک، مریل سیلوربرگ، دکتر هال امریش ملقب به آتاکان و گری فاکس قرار می‌گیرند. بازیکنان در حالی اقدام به «تکمیل اهداف در سناریوهای متعدد مبارزات» می‌کنند که کاراکترهای‌شان دارای مهارت‌ها و توانایی‌های منحصربه‌فردی است. افزون بر این، بازی رومیزی متال گیر سالید دارای یک سیستم هوش مصنوعی بسیار پویا و گیم‌پلی سندباکس است. کمپانی آدی‌دی‌دبلیو گیمز همچنین افزود که این بازی امکان انجام ماموریت‌ها به روش‌های مختلف را برای بازیکنان فراهم می‌کند و هر یک از این مسابقات همیشه به شکل‌های مختلفی بازی خواهند شد.

با اینکه در حال حاضر تاریخ عرضه دقیق بازی رومیزی متال گیر سالید مشخص نیست و تنها به عرضه آن در سال ۲۰۱۹ اشاره شده است، اما کمپانی آدی‌دی‌دبلیو گیمز می‌گوید که نسخه آزمایشی بازی در نمایشگاه E3 2019 و چندین رویداد پس از آن نظیر رویداد Origins Game Fair، رویداد Dice Tower Con، رویداد San Diego Comic Con و رویداد Gen Con قابل تجربه خواهد بود. شما می‌توانید برای نگاهی دقیق‌تر به بازی Metal Gear Solid: The Board Game کاور باکس آن را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

Metal Gear Solid: The Board Game / بازی رومیزی متال گیر سالید


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده