// چهار شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

سیزن پس سال چهارم Rainbow Six SIege در دسترس قرار گرفت

کمپانی یوبیسافت سیزن‌ پس سال چهارم بازی Rainbow Six Siege را با قیمت ۳۰ دلار در دسترس کاربران قرار داد.

آپدیت Operation Wind Bastion بازی Rainbow Six Siege، آخرین به‌روزرسانی‌ای بود که در سال سوم بازی Rainbow Six Siege در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. از این رو به پایان سال سوم نزدیک می‌شویم و کمپانی یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر بازی Rainbow Six Siege، قصد دارد در سال ۲۰۱۹ هم محتویات مختلفی نظیر اپراتورهای جدید را برای بازی معرفی کند تا کاربران موارد تازه‌ای را تجربه کنند.

حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبیسافت سیزن‌پس سال چهارم بازی Rainbow Six Siege را در دسترس کاربران قرار داده است. بازیکنان همانند سیزن‌پس‌های سال گذشته می‌توانند با پرداخت ۳۰ دلار، سیزن پس سال چهارم را خریداری کنند. با خرید این سیزن پس، به هشت اپراتور جدید بازی در طول سال ۲۰۱۹ هفت روز دسترسی زودهنگام خواهید داشت. از طرفی نیازی نیست از طریق پول داخل بازی آن‌ها را خریداری کنید. این در حالی است که بازیکنانی که سیزن‌پس را خریداری نکرده‌اند، باید از طریق پول داخل بازی اپراتورها را خریداری کنند.

جدا از این تغییرات، خریداران آیتم‌های انحصاری مختلفی نظیر هشت لباس فرم جدید و Lava 6 Charm را دریافت می‌کنند. همچنین کاربران تا پایان ماه ژانویه سال ۲۰۲۰ پنج درصد تخفیف برای تمامی آیتم‌های داخل فرشگاه بازی دریافت خواهند کرد. در انتها مشخص شده است که اگر تا تاریخ ۱۳ اسفند ماه (سه مارس ۲۰۱۹) سیزن‌پس سال چهارم بازی Rainbow Six Siege را خریداری کنید، پوسته Volcano Signature را برای اسلحه خود دریافت می‌کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده